Logo

Event MIX

Czego oczekują dziś goście hotelowi? Ibis zna odpowiedź!

scena z: Pola Rise, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Marka ibis od początku swojego istnienia wyznacza nowe standardy hotelarstwa. Kreowanie trendów to jednak również stałe podążanie za dynamiką potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, w centrum zachodzących obecnie zmian ibis stawia człowieka oraz… muzykę! Podstawy nowej koncepcji marki są oparte na międzynarodowym badaniu[1] przeprowadzonym przez Ipsos. Zostały one przybliżone podczas muzycznego spotkania w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise. Wydarzenie poprowadził Mateusz Szymkowiak.

scena z: Małgorzata Kalinowska-Klimek, Mateusz Szymkowiak, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Hotele na miarę współczesnych oczekiwań

Zdaniem 80% ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani. Marka ibis pragnie powitać gości w tętniących życiem obiektach, w których każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, skosztować specjałów kulinarnych, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67%). Hotele ibis proponują ponadto innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami. Choć Novotel & ibis Poznań Centrum jest hotelem wyjątkowym, łączącym dwie marki z różnych kategorii pod jednym dachem, doskonale wpisuje się w te założenia.

scena z: Mateusz Szymkowiak, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Muzyka jako nieodłączny element podróży

Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Nie dziwi więc fakt, że działania skoncentrowane wokół tej pasji będą kontynuowane. Rok 2019 to globalna kampania ibis MUSIC, realizowana we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group, Spotify i Sziget Festival. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79% respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Co więcej, 53% badanych potwierdza, że w czasie podróży lubi odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów. Kampania ibis MUSIC to 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale – w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.

scena z: Katarzyna Bujakiewicz, Mateusz Szymkowiak, Mezo, fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

[1] Badanie dla marki ibis przeprowadzone zostało przez Ipsos w 6 państwach (Francja, Zjednoczone Królestwo, Brazylia, Singapur, Niemcy oraz Australia), z uwzględnieniem reprezentatywnej próby populacji w każdym kraju.