26 listopada odbyła się kolejna, szczególna edycja przedsięwzięcia Meet The Bidder SMART Fairs, które realizowane jest dla polskiego przemysłu spotkań nieprzerwanie od 2011 roku. Meet The Bidder Grand Edition udowodnił, że mimo rozwoju innowacyjnych kanałów komunikacji ułatwiających poznanie i współpracę na linii Klient – Dostawca, branża MICE stawia na kontakt interpersonalny. Wszystko po to, aby spotkania B2B otrzymały szansę zaowocowania silnymi relacjami, pełnymi zrozumienia potrzeb i wzajemnego zaufania.
Tym razem organizatorzy wyjazdów odwiedzili hotel ARCHE KRAKOWSKA, by w specjalnych strefach spotkać się z kontrahentami z całego świata (m. in. DMC, convention bureau, niezależne hotele i sieci hotelarskie, linie lotnicze, regionalni przedstawiciele nowych inwestycji), reprezentujący takie destynacje jak m. in. Hiszpania, Madagaskar, Chiny, Sri Lanka, Laos, Kambodża, Wietnam, Brazylia i Amazonia, Ameryka Centralna, Stany Zjednoczone i wiele innych. Przestrzeń stworzyła dogodne warunki do spotkań B2B w gronie 115 polskich i zagranicznych wystawców i prawie 180 buyerów z Polski i z całego świata.
Formuła wydarzenia pozwalała organizatorom na zaplanowanie listy preferowanych spotkań z wyprzedzeniem. Odwiedzający selekcjonowali więc kontrahentów już na etapie rejestracji udziału w MTB, kierując się w ich doborze kluczem właściwym dla swojej macierzystej agencji, np. bieżącą strategią marketingową agencji, uszczegółowieniem ofert odpowiadających na bieżące zapytania czy poszukiwaniem inspiracji i nowych kierunków. Specjalna aplikacja MTB monitorowała indywidualną liczbę spotkań wystawców i odwiedzających, dzięki czemu goście mogli zakwalifikować się do otrzymania nagród w grze MICE Bingo. Za sprawą różnorodności i jakości nagród, każda z 2 odsłon gry zawsze budzi coraz większe emocje.
Część targową wydarzenia poprzedziła prelekcja członka SOIT (Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel), Krzysztofa Pobożniaka z Haxel Events & Incentive, który wystąpił w roli Eksperta Merytorycznego. Ekspert przedstawił wystawcom wyniki „Barometru SOIT”, czyli badania polskiego rynku incentive. Zwieńczeniem serii angażujących spotkań B2B było wystąpienie Isabel Martín Benítez, reprezentującej Hiszpanię – Diamentowego Partnera wydarzenia. O niekończącym się potencjale Półwyspu Iberyjskiego wie każdy organizator wyjazdów, jednak zaskoczeniem dla nich okazał się radykalny wzrost popularności takich regionów i miast jak Galicja, Andaluzja, Costa Blanca czy Walencja i okolice, idący w parze z niewygórowanymi stawkami za przelot i świadczenia na miejscu.
Zimowej edycji targów MTB już drugi raz towarzyszył program Hosted Bidder. Tym razem wzięło w nim udział 26 buyerów reprezentujących posiadające dużą siłę nabywczą agencje MICE z całego świata – od Australii aż do USA. Poza uczestnictwem w Grand Edition MTB, goście przez cztery dni poznawali potencjał Warszawy i Mazowsza jako destynacji dla imprez MICE.
Dzień pełen ciekawostek zakończyła uroczysta gala w hotelu The Westin Warsaw – Incentive Travel Excellence Night. Podczas imprezy ponad 250 przedstawicieli światowej branży MICE świętowało okrągłe, 10. urodziny Travel Bidder, a także nawiązywało nowe kontakty biznesowe w klimatycznej scenerii. Wieczór uświetnił toast polską wódką, a także Brian Allan z Rock Your Business, który jako Entertainment Partner wydarzenia, zaangażował gości z sali m. in. do wspólnego śpiewania na głosy czy wzajemnego masażu pleców w rytm rockowych i rock’n’rollowych szlagierów wszech czasów. Agenda wieczoru uwzględniała także moment dla SITE (Society for Incentive Travel Excellence), który jako współgospodarz gali ITEx Night ogłosił wybór nowego Prezesa SITE Poland.
Już wkrótce nowy, 2020 rok, w którym Travel Bidder deklaruje kontynuację działalności oraz świeżą odsłonę swoich inicjatyw. Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki!