Logo

Event MIX

Rebranding Premier Kraków Hotel

CFI Hotels Group zakończyło umowę licencyjną z siecią Best Western, na mocy której zarządzało dwoma obiektami w Krakowie – Best Western Premier oraz Best Western Efekt Express, będąc jednocześnie franczyzobiorcą tych marek. Centrum Konferencyjno-Bankietowe prowadzi aktualnie akcję rebrandingową. Pierwszym jej elementem była zmiana nazwy całego obiektu, który będzie działał pod marką własną – PREMIER KRAKÓW HOTEL.

Dwa nowoczesne budynki, 348 pokoi, w tym apartamenty i pokoje rodzinne, 700 miejsc noclegowych, ponad 2000 m² powierzchni konferencyjno-bankietowej, dwie restauracje
ze sprawdzoną ofertą gastronomiczną, kawiarnie i bary oraz ogródki, duży kryty basen,  przestronny parking z 230 miejscami postojowymi i bliskość lotniska Kraków Airport
(15 minut jazdy samochodem). Dzięki tym faktom, Premier Kraków Hotel stał się jednym
z największych w Małopolsce, a największym w tej części Krakowa, Centrum Konferencyjno-Bankietowym.

Zarządzany przez CFI Hotels Group Premier Kraków Hotel, idealnie wpisuje się w hasło grupy „Biznes i wypoczynek w jednym miejscu”. Zarówno goście indywidualni, jak i biznesowi, komfortowo spędzą czas w przestronnych pokojach lub apartamentach i na krytym basenie, skorzystają z szerokiej oferty gastronomicznej, a także innych atrakcji. Natomiast poszukujący miejsca na organizację małej bądź większej uroczystości rodzinnej, eleganckiego bankietu, konferencji, powierzchni targowej, a także przestrzeni na organizację kilkudniowej imprezy kulturalnej czy sportowej, na pewno będą zadowoleni
z wszechstronnej i zróżnicowanej oferty Premier Kraków Hotel. I to wszystko w świetnie zlokalizowanym komunikacyjnie Centrum Konferencyjno-Bankietowym, do którego można w 15 minut dojechać samochodem z lotniska w Balicach.

Aktualnie w obiekcie prowadzone są działania rebrandingowe, w ramach których wymieniane są wszystkie elementy wizerunkowe. Przebudowywana jest również strona internetowa, której architektura będzie dopasowana do potrzeb gości indywidualnych, grupowych, a także przedstawicieli MICE. Zachodzące zmiany nie są utrudnieniem dla przebywających w obiekcie gości, stąd zachowana jest ciągłość w funkcjonowaniu hotelu.

AS