Marketing MIX Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age

Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age

352
0

Dorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji.

Poprzednio Dorota Wojtczak pracowała w Grupie Freundschaft, najpierw jako head of B2B w agencji Emlab, prowadząc zespół produkcji agencji, a następnie jako head of marketing całej Grupy. Równocześnie, od 2019 r. pełniła też funkcję członka zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR. Jest związana z branżą marketingową od ponad 15 lat, w szczególności z obszarem mediów i eventów. Doświadczenie zdobywała po stronie klienta, wydawcy i agencji. Pracowała m.in. w Grupie Onet-RAS Polska, gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i koordynację cyklu wydarzeń dla kluczowych klientów pod marką Impact Academy. Była także marketing managerem serwisów gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl, forsal.pl. Jest autorką publikacji i wystąpień na konferencjach branżowych. W 2020 roku odebrała nagrodę Osobowość Roku – Agencje Eventowe w konkursie MP Power Awards.

  • Dzięki wspólnej pracy w zarządzie Klubu Agencji Eventowych SAR mogłam obserwować rozwój agencji Live Age w ostatnim czasie, zwłaszcza “ucieczkę do przodu” przed kryzysem roku 2020, w który agencja weszła tuż po zmianie strategii, wyprzedzając rynek zwrotem w kierunku digital live experience, a wyszła z sukcesami – nowymi klientami, imponującymi realizacjami i nominacjami w konkursach krajowych i międzynarodowych. To inspirujące i ambitne, móc współtworzyć dalszy rozwój marek z Grupy Live Age – mówi Dorota Wojtczak.
  • Dołączenie Doroty do zespołu agencji traktuję jako jeszcze jeden sukces w dobrym dla nas czasie. Współpracując w zarządzie KAE SAR przekonaliśmy się, jak podobnie myślimy o live experience, roli agencji i pracy w teamie. Jestem pewien, że dzięki powstaniu w agencji nowego stanowiska i powierzeniu go Dorocie, wejdziemy na nowy poziom ze świadomością marek Live Age i Lively, i naszą narracją o tym, czym jest skuteczna komunikacja live. Realizujemy wyjątkowe projekty, dla najlepszych, w świetnym zespole. Od dziś jest jeszcze lepszy – mówi Dominik Górka, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Live Age.

Live Age to agencja komunikacji live, która działa na rynku od 1999 roku. Obsługuje między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. Za swoje osiągnięcia z roku 2020 niedawno otrzymała 3 nominacje w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards (Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services) oraz trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a także 2 nominacje dla klientów agencji w konkursie MP Power Awards 2020.