Logo

Marketing MIX

Olimp Sport Nutrition wspiera siłownie i zachęca klientów do powrotu

Serię aktywności online i offline zaplanowała marka Olimp Sport Nutriton z okazji ponownego otwarcia siłowni. W swoich działaniach postanowiła wesprzeć siłownie partnerskie.

Z okazji otwarcia siłowni marka Olimp Sport Nutrition przeprowadza pod hasłem: Spotkajmy się na siłowni, serię działań z ambasadorami, które mają zachęcić klientów do powrotu na siłownię. W kampanię zaangażowani są m.in.: Katarzyna Dziurska, Daniel Poniedziałek, Szymon Łada.

To właśnie treningi z tymi sportowcami będą do wygrania w konkursach, które 28 maja ruszają na Facebooku Olimp Sport Nutrition. Zwycięzca konkursu sam wybierze, jaki trening ma dla niego przygotować ambasador.

W dniu, w którym realizowany będzie trening z ambasadorem, na siłowni zostanie przeprowadzony „Dzień z Olimpem”. Podczas tego wydarzenia każdy trenujący będzie mógł wygrać pakiety upominkowe, a za zakup dowolnych produktów Olimp Sport Nutrition na siłowni dostanie dodatkowe punkty w programie lojalnościowym Olimp Premium Club.

Relacja z otwarcia

W piątek – pierwszy dzień ponownego otwarcia siłowni – reportaż nakręci Krzysztof Ferenc – Wujaszek Fericze. Jego relacja będzie dostępna od soboty (29 maja) na YouTube Olimp Sport Nutrition.

W czerwcu marka przeprowadzi kolejne działania zachęcające do powrotu na siłownię. Wśród nich znajdą się konkursy, w których do wygrania będą suplementy o wartości 500 zł. Będą to specjalne zestawy, skomponowane tak, aby ułatwić powrót do formy. W ramach działań z zakresu content marketingu zostanie przygotowana seria materiałów na temat diety, treningów i suplementacji. Zostanie także zrealizowane video, w którym influencerzy będą motywować do powrotu na siłownię.