Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko Head of Influencer Marketing w Plej. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami
i gamerami, a także zarządza 3-osobowym zespołem.
Patryk Trzaska od 4 lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami i z sukcesami prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do Client Service Director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.
– Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu. Patrykowi serdecznie gratulujemy awansu. Życzymy dalszych sukcesów i satysfakcjonujących współprac z twórcami – mówi Aneta Jalowska, Client Service Director w Plej.
Plej ma za sobą bardzo intensywny rok w obszarze influencer marketingu. Agencja od lat prowadzi stałą obsługę w zakresie influencer marketingu dla marki Play. Wśród efektów prac zespołu warto wspomnieć działania w digitalu z udziałem influencerów oraz strefy Play podczas wielkich finałów WOŚP, w tym zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu w ramach corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, projekt „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival, „Akademię Team Play” czy kampanię „Play dla Seniorów”. W 2021 bardzo intensywne współprace z gwiazdami Internetu wiązały się także z kampanią Otwarci na Otwartych piwa Namysłów, w której udział wzięło 8 twórców nagrywających materiały o piwie fermentującym w otwartych kadziach – w dużej części z browaru w Namysłowie, w którym m.in. Rezigiusz zamknął się na 24h, a Martin Stankiewicz pożegnał z fanami. Latem tego roku Plej koordynował także działania z influencerami na TikToku dla Allegro, a dla marki Andros wystartowała w październiku kampania soków i smoothiesów, którą po raz kolejny wspierają również działania infuencerskie.
Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.