Logo

Praca

Nowy dział PRACA w serwisie OOH magazine

Serwis codziennie przeglądają tysiące użytkowników, specjalistów z branży marketingowej, eventowej, poligraficznej ect. Odpowiadając na zapotrzebowanie rynku, OOH magazine postanowił wesprzeć pracodawców w znalezieniu specjalistów.

– Obserwujemy branżę, rozmawiamy i wspieramy biznesy. Wiemy, że czyta nas grono profesjonalistów i dlatego postanowiliśmy dodać do głównego menu zakładkę praca. Liczymy na to, że w ten sposób wesprzemy w poszukiwaniach właściwego kandydata – mówi Magdalena Wilczak, redaktor w OOH magazine.

W ostatnich trudnych dwóch latach, branża radziła sobie różnie. Obostrzenia spowodowały w wielu firmach redukcję etatów, zwolnienia, roszady, a wielu pracowników branży poszukiwało innego zajęcia. Bardzo szybko musieli się przekwalifikować. Obecna sytuacja odnotowuje zwrot, jak podaje wiele źródeł, rynek pracy w marketingu i eventach jest ponownie otwarty na rekrutacje. Kompetentne osoby są pożądane.

– Od początku roku możemy zaobserwować intensywny wzrost liczby ofert na rynku pracy. Wszystkie topowe serwisy rekrutacyjne notują znaczące przyrosty, a po okresie stagnacji i zamrożenia budżetów rynek ponownie dynamicznie się rozwija, a firmy szybko chcą zapełnić niedobory kadrowe. Nasz serwis to kompendium marketingowej wiedzy i nie tylko – czytają nas specjaliści z branży reklamy, poligrafii, marketingu i klienci końcowi. To doskonała przestrzeń, by znaleźć poprzez nasze narzędzie idealnego kandydata – dodaje Katarzyna Lipska-Konieczko, redaktor naczelna w OOH magazine.

Nowa zakładka KLIKNIJ.

Chcesz zamieścić swoje ogłoszenie o pracę NAPISZ lub zadzwoń 32 206 76 77.


OOH magazine poświęcony jest szeroko pojętej reklamie. Serwis skierowany jest do kadry zarządzającej, menedżerskiej, HR, domów mediowych, agencji reklamowych i eventowych oraz przedstawicieli branży reklamowej, eventowej i poligraficznej.