Drukarnie, które myślą obecnie o możliwości sprzedaży swoich produktów przez Internet, poprawie wydajności pracy w swoich zakładach, a co za tym idzie – o oszczędnościach, umożliwiających rozwój mogą skorzystać obecnie z najnowszej propozycji firmy Mnumi. Jej najważniejszy produkt – system Mnumi – to rozwiązanie dla drukarń cyfrowych, offsetowych, wielkoformatowych, a także dla punktów foto. Teraz można rozpocząć korzystanie z niego zupełnie za darmo.
Bezpłatny pakiet – Open Mnumi – jaki oferuje obecnie firma, to darmowy system do wykonywania kalkulacji poligraficznych i sprzedaży usług danej drukarni przez Internet, który można z czasem powiększyć o kolejne moduły, umożliwiające zarządzanie drukarnią i jej sprawną pracę, a także obsługę klientów.
– Użytkownicy, którzy korzystają na co dzień z systemu Mnumi podkreślają, że – dzięki naszemu rozwiązaniu – odnotowują przede wszystkim wzrost zainteresowania swoją ofertą, poprawiają wydajność pracy i realizują oszczędności. Na tym zależy przecież każdej drukarni. Jednak zdarza się tak, że nie może ona pozwolić sobie na znaczące inwestycje w zakresie zakupu systemu do sprzedaży usług przez Internet czy zarządzania, bądź zwyczajnie – obawia się takiej inwestycji. W tym zakresie z ciekawą propozycją przychodzi obecnie nasza firma. Z jednej strony oferujemy bowiem od dawna szereg promocji, dotyczących naszych rozwiązań, ale z pewnością przełomową jest nasza ostatnia oferta – zupełnie bezpłatny pakiet Open Mnumi, który otwiera przed drukarniami zupełnie nowe możliwości. Dlatego zachęcamy wszystkie zakłady poligraficzne – otwierajcie się z nami na nowo – mówi Piotr Pakier, właściciel firmy Mnumi.
Jak działa Open Mnumi? Wystarczy odwiedzić nową stronę internetową firmy Mnumi www.mnumi.pl, zarejestrować się i przetestować jak działa oferowana przez nią aplikacja do tworzenia kalkulacji poligraficznych.
– Wydaje się, że obecnie taka aplikacja to standard w każdej drukarni. Tymczasem okazuje się, że wiele z nich nie posiada takiego rozwiązania, albo boryka się z systemem zakupionym jakiś czas temu, który jest niedostosowany do obecnych realiów. Często zdarza się, że oferująca go wiele lat temu firma przestała istnieć i trudno wprowadzić jakieś poprawki do niego. Nasza propozycja nie wymaga od drukarń żadnych inwestycji. Wystarczy zarejestrować się i można korzystać z naszej aplikacji Open Mnumi za darmo i już na zawsze, a co najważniejsze – w zasadzie „od ręki”- dodaje Piotr Pakier.
Co ważne – formularz do kalkulacji można również niemal od razu zamieścić na stronach internetowych danej drukarni. Umożliwi to dostęp do niego klientów, którzy będą tu mogli od razu dołączać swoje pliki i przesyłać gotowe zamówienia.
– Ale to nie wszystko, w ramach bezpłatnego pakietu Open Mnumi oferujemy drukarniom również sklep internetowy oraz integrację z Kreatorem Mnumi – narzędziem umożliwiającym sprzedaż fotoproduktów w Internecie (fotoalbumów, fotokalendarzy itp.). Wdrożenie pakietu Open Mnumi obejmuje również instalację panelu do przyjmowania zamówień oraz 16 GB miejsca na pliki od klientów. To wystarczająca opcja, by otworzyć nowy rozdział w historii danej drukarni, która nie posiada jeszcze tego typu narzędzi – wyjaśnia właściciel firmy Mnumi.
Każda drukarnia może również rozbudować z czasem ten „startowy” system, jaki oferuje firma Mnumi o kolejne moduły. Pozwolą one poszerzyć funkcjonalność darmowego pakietu Open Mnumi tak, by dostosować go do potrzeb danej drukarni. Może ona skorzystać m.in. z modułu umożliwiającego realizowanie płatności online (w którym, dzięki integracji z serwisem PayU pieniądze automatycznie trafiają na konto drukarni, a zamówienie jest oznaczone w systemie jako opłacone), integrację z firmą kurierską przewożącą zlecenia (automatyczne tworzone są tu listy przewozowe do firm UPS i ePaczka), a także z modułu „Pakowalni” – tu, dzięki kodom kreskowymi, drukarnia może łączyć pojedyncze zamówienia w gotowe do wysyłki paczki oraz automatycznie drukować listy przewozowe. Kolejne moduły rozbudowujące funkcjonalność systemu to „Statusy produkcji” – dzięki kodom kreskowym można tu śledzić każde zamówienie, jakie znajduje się w produkcji oraz sprawdzać kiedy i przez którego pracownika było wykonywane; „Zarządzanie uprawnieniami” – ogranicza dostęp do zasobów systemu dzięki odpowiednim uprawnieniom. Moduł „Handlowiec” sprawdza skuteczność pracy handlowców w drukarni (można ich przypisać do zamówienia lub do klienta i w każdej chwili sprawdzić jak duże przynoszą zyski), zaś moduł „Grafik” – umożliwia dopisywanie pracy grafików do zamówień, a także rozliczanie ich pracy – zarówno tych pracujących w drukarni, jak i zdalnie. Kolejny moduł – „Fakturowanie” – umożliwia wysłanie faktury od razu mailem do danego klienta; dzięki niemu drukarnia może też sprawdzać limit kredytowy klientów i udostępniać im płatności opóźnione. „Liczenie kosztów” to z kolei przydatne narzędzie do zarządzania drukarnią, które umożliwia rozliczanie każdego zamówienia już na etapie tworzenia kalkulacji, ale także sprawdza dochodowość jej pracy w dłuższych okresach. „Kupony rabatowe” to sposób na promocję firmy oraz na sprzedaż produktów za pomocą zewnętrznych sklepów typu Allegro czy Groupon, a „Raporty” to narzędzie, które zbiera informacje o każdym projekcie, produkcie, materiałach, pracownikach czy klientach. „Powiadomienie sms” – to natomiast moduł, dzięki któremu drukarnia może wysyłać natychmiastowe powiadomienia do swoich klientów na temat statusu ich prac, dzięki czemu może zaoszczędzić na odbieraniu telefonów i poprawić standard swojej pracy i obsługi klienta. „Allegro” – umożliwia automatyczne dodawanie klientów z Allegro, zakładanie zamówień i logowanie klientów zarejestrowanych w tym serwisie, a „Karta technologiczna” – tworzenie kart technologicznych, które razem z każdym zamówieniem „krążą” po drukarni, co zapewnia porządek i pozwala szybko odnaleźć każdą pracę. „Integracja z WordPressem” – to moduł pozwalający na utworzenie wielu sklepów z dostosowaniem wyglądu do serwisu utworzonego w systemie WordPress (możliwe jest tu również śledzenie źródła zamówień oraz ustawienie różnych cen dla każdego sklepu). „Dodatkowe języki i waluta” to z kolei narzędzie umożliwiające drukarni sprzedaż jej produktów w innych językach i walutach.
– Widać wyraźnie, że kolejne oferowane przez nas moduły, na jakie może zdecydować się w przyszłości klient, zależą tylko i wyłącznie od jego aktualnych potrzeb. Co ważne – może on w nie inwestować, kiedy chce i ma na to środki itd. Celowo bowiem tak rozbudowaliśmy i podzieliliśmy nasz system, aby mogły z niego korzystać drukarnie na różnych etapach swojego rozwoju. Wiemy z doświadczenia z licznych wdrożeń, jakie odnotowujemy, że nie wszystkie drukarnie w danym momencie swojej działalności wykorzystują wszystko, co może zaoferować im nasz rozbudowany system Mnumi. Dlatego wdrażanie go etapami może być dla wielu zakładów poligraficznych korzystniejsze, stąd nasza zupełnie bezpłatna, dostępna dla każdego aktualna propozycja. Open Mnumi może być nowym otwarciem dla wielu firm poligraficznych – podkreśla Piotr Pakier.
Wszystkich zainteresowanych Mnumi zaprasza do odwiedzenia strony internetowej www.mnumi.pl i odwiedzenia stoiska (nr F9) podczas targów FestiwalDruku.pl/FestiwalMarketingu.pl, jaki odbędzie się w dniach 7-8 września br. na terenach EXPO XXI Warszawa.