Logo

Marketing MIX

Marcin Dorociński w kampanii Santander Bank Polska

Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której
łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.

Nowa reklama z udziałem Marcina Dorocińskiego pokazuje, że pieniądze nie spadają z nieba, ale klienci Santander Bank Polska mogą je wygrywać.

Nowy spot jest pełen pozytywnej energii, jego bohaterowie tańczą, ciesząc się z wygranej. Radosną atmosferę podkreśla również utwór Pharrella Williamsa „Happy”.
W loterii klienci banku mogą wygrać 100 zł, 1000 zł, a nawet 100 000 zł. Szanse na wygraną można otrzymać m.in. za codzienne korzystanie z usług takich jak płacenie kartą, blikiem, przelewy, wypłaty z bankomatów, wymianę walut czy otwarcie konta oraz wiele innych usług.

– W Santander Bank Polska doceniamy naszych klientów. Chcemy odpowiadać na ich potrzeby oraz pokazać, że są dla nas ważni. Loteria „Moc Wygrywania” daje możliwość zdobycia dodatkowych pieniędzy, które zasilą domowy budżet – komentuje Iwona Błońska – Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.

Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising. Za realizację spotu dom produkcyjny Propeller. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy DentsuX.

Całkowita pula nagród wynosi 1,5 mln złotych. Loteria wystartowała 3 października i potrwa 6 tygodni. Formularz rejestracji, regulamin loterii oraz szczegółowy harmonogram losowań są dostępne TUTAJ.


Więcej podobnych treści TUTAJ.