EKG Reklamy jest dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a szczególnie budowaniem bezpośrednich relacji z klientami i partnerami biznesowymi. W trakcie eventu uczestnicy będą mieli okazję poznać aktualne trendy branżowe, sprawdzić nowości rynkowe oraz wymienić się doświadczeniami z gośćmi. Jak zawsze produktywnym konsultacjom sprzyjać będą kameralna atmosfera i dobra kuchnia.
Głównym mówcą tegorocznego wydarzenia będzie Piotr Bucki – coach, manager, wykładowca i strateg w dziedzinach, które obejmują m.in. branding, marketing i projektowanie komunikacji; współtwórca programów szkoleniowych dla startupów. Od ponad 10 lat współpracuje z WSB. Ma na swoim koncie szkolenia m.in. w Objectivity, Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Piotr Bucki poruszy temat Deep Work, zarządzanie skupieniem i budżet czasu. Jaką przewagę daje wiedza o neuroprzekaźnikach i funkcjach poznawczych.
Maja Dylczyk, dyrektor zarządzająca Agencji Komunikacji ŻYCIE i jedna z najbardziej doświadczonych producentek eventowych w Polsce przedstawi Receptę na zły event, czyli 8 rzeczy, których nie należy robić w organizacji imprez. Usłyszymy również Pawła Pawula, pomysłodawcę i organizatora EKG Reklamy oraz CEO Fabryki Magika, który skupi się na zagadnieniu Fulfillment w branży reklamowej oraz Maksa Michalczaka, Head of PR and Content Marketing w Grupie Eura7, który odpowie na intrygujące, w kontekście kontrowersyjnej reputacji TikToka, pytanie: TikTok – dlaczego Twoja marka powinna tu być?
Tradycją spotkań podczas EKG Reklamy jest dbałość o podniebienia uczestników. Czyni to znany kucharz i finalista I edycji programu MasterChef, Mikołaj Rey, który przygotuje dla każdego wykwintne danie degustacyjne.
Podczas eventu uczestnicy wybiorą EKGift 2023.
Darmowa rejestracja na wydarzenie możliwa jest od 24 maja 2023 roku TUTAJ.
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej materiałów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.