Logo

Aktualności

Inspirion Polska inspiruje szefów sprzedaży

Co sprawia, że gadżety działają i są skuteczniejsze niż inne formy reklamy? Jak długo „pracują” u klienta? Jak dobrać odpowiedni artykuł promocyjny i od jakich czynników powinno to zależeć? O tym, między innymi, mówiła Magda Sądel z Inspirion Polska, podczas XII konferencji Morfologia Sprzedaży®.

17 maja 2023 roku w Gdańsku odbyła się dwunasta edycja Morfologii Sprzedaży®, konferencji dla Menedżerów Sprzedaży. Tematami przewodnim tego rocznej edycji były aktualnie wiodące i nadchodzące trendy sprzedaży, kierunki zmian w gospodarce światowej, europejskiej i polskiej wpływające na sprzedaż i narzędzia, technologie oraz rola człowieka w sprzedaży dzisiaj i w epoce pokryzysowej.

Inspirion

Prelegenci zastanawiali się, co czeka handlowców w najbliższych latach i jak się przygotować do nowych wyzwań. Jak motywować działy handlowe i w jaki sposób zadbać o dobrostan pracowników? Czy technologie całkowicie zastąpią człowieka w sprzedaży? Czy czterodniowy tydzień pracy już wkrótce może zostać zaimplementowany w działach sprzedaży? To tylko część z pytań, na które starali się odpowiedzieć zaproszeni goście. O część narzędziową zadbały m.in. Angelika Chimkowska (LinkedIn) i Alicja Defratyka (data storytelling). Jednym z partnerów Morfologii Sprzedaży® była firma Inspirion Polska.

– Zdecydowaliśmy się na udział w Morfologii Sprzedaży®, ponieważ widzimy, że na prestiżowych konferencjach temat upominków reklamowych nie pojawia się często. Skupiamy się na social mediach, automatyzacji czy AI, traktując gadżety bardzo pobocznie – tłumaczy Magda Sądel, kierownik działu sprzedaży i marketingu Inspirion Polska. – Tymczasem najnowsze badania z rynku niemieckiego i amerykańskiego pokazują, że gadżety reklamowe są wciąż najtańszym i najskuteczniejszym nośnikiem reklamowym. Warto o tym stale przypominać.

Inspirion

Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć tutaj: KLIKNIJ

Fot. Krzysztof Lewit, LAB Studio.


Więcej newsów z branży TUTAJ.