Logo

AktualnościTylko w OOH magazine

Powrót do przeszłości – wyjątkowe notesy szyte | Katarzyna Milewska, Promonotes

O tym czym jeszcze może nas zaskoczyć producent artykułów promocyjnych z papieru, potencjale tradycyjnych notesów szytych i tym, jakie znaczenie ma odpowiedni dobór papieru mówi Katarzyna Milewska, National Sales Executive w Promonotes Sp. z o.o.

Czy producent papierowych artykułów reklamowych może jeszcze czymś zaskoczyć klientów w w 2023?

Co roku staramy się wprowadzić do oferty nowe produkty, surowce czy rozwiązania technologiczne. Śledzimy trendy, wsłuchujemy się w zapytania klientów, patrzymy na konkurencyjne branże i jak dotychczas w każdym sezonie udaje nam się zaprezentować nowe pomysły.

Promonotes

Czym zatem planujecie zaskoczyć w tym roku?

Wprowadziliśmy do sprzedaży produkt znany już od wielu lat, jednak niezwykle rzadko występujący jako gadżet reklamowy. Mam na myśli tradycyjne notesy szyte. Takie retro. Jak za dawnych lat. Przeszyte na grzbiecie ozdobną nicią.

Tak, tak pamiętam taki ze szkoły! Myśli Pani, że przyjmie się jako gadżet reklamowy?

Jestem o tym przekonana! Jest to niezwykle wdzięczny produkt. Bardzo uniwersalny. Produkujemy go w naszej fabryce w Suchym Lesie pod Poznaniem, dlatego klienci od początku do końca maja wpływ na jego wygląd. Nie kupujemy gotowców, tylko od podstaw, zgodnie z projektem Klienta produkujemy w Polsce.

Promonotes

Na czym dokładnie polega uniwersalność tego produktu?

Zacznijmy od zastosowania – jest to idealny gadżet na codzienne notatki, a także na konferencje i szkolenia. Dostępny w wielu formatach – mamy do wyboru aż 5 różnych rozmiarów. Od kieszonkowego do B5. Kartki mogą mieć swój indywidualny nadruk (nie używamy prefabrykowanych bloków). Ilość kartek też jest kwestią wyboru (24 lub 32). Okładka wykonana z wyjątkowego papieru w jednym z 9 kolorów, może być zadrukowana lub ozdobiona tłoczeniem. Nowością jest tłoczenie wypukłe. Wisienką na torcie jest kolor nici, za pomocą której tworzone jest niezwykle ozdobne przeszycie. Tu klient ma do wyboru aż 23 kolory.

Co ma Pani na myśli mówiąc wyjątkowy papier?

Tak jak wspominałam, wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów. Słowa eko, recykling, zrównoważony rozwój, biodegradowany pojawiają się zapytaniach ofertowych bardzo często. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty papieru Organic Spirit, w którym około 15% masy celulozowej zastąpiono odpadami pochodzenia roślinnego. W procesie produkcji papieru Organic Spirit wykorzystywane są produkty uboczne z przetwórstwa kiwi, migdałów, oliwek, orzechów laskowych, kawy, wiśni, lawendy, kokosa i kakao.

Promonotes

Rozmawiała Klaudia Jankowska


Więcej materiałów z branży TUTAJ.