Logo

Marketing MIX

McCANN Poland z największą liczbą nominacji na Cannes Lions 2023

McCANN Poland otrzymał łącznie aż 11 nominacji na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 za kampanie „Where to Settle” – w Polsce znaną jako „Gdzie Zamieszkać” – realizowaną dla Mastercard. Agencja została wyróżniona za innowacje i kreatywność w tworzeniu efektywnego strategicznie kontentu oraz za ogromny wpływ społeczny narzędzia w obliczu kryzysu uchodźczego w Polsce. McCANN Poland otrzymał w tym roku najwięcej nominacji spośród agencji kreatywnych w Polsce.

Poznaliśmy shortlisty już w niemal wszystkich kategoriach do tegorocznych nagród Cannes Lions 2023. Platforma  „Gdzie Zamieszkać” została nominowana w kategoriach:

– Titanium

– Direct: Digital & Social – Real-time Response, Culture & Context – Single-market Campaign, Direct: Sectors – Consumer Services / Business to Business.

– PR Excellence: Social Engagement & Influencer Marketing – Real-time Response oraz PR Craft – Sponsorship & Brand Partnership.

– Creative Data: Data – driver Consumer Product, Data Technology, Data Integration

– Brand Experience & Activation: Use of Website/Microsites i Customer Acquisition & Retention

– Dla całej naszej grupy 11 nominacji w Cannes Lions jest historycznym wynikiem na najważniejszym globalnym festiwalu kreatywności i innowacji. Jestem bardzo dumny z naszego zespołu, który wraz z naszym wspaniałym klientem Mastercard wspólnie stworzył kampanię łączącą wszystko, co najlepsze w takiej akcji: pomoc uchodźcom, wartość dodaną dla polskiej gospodarki, umiejętność wspierania obu obszarów przez sektor prywatny, a także pokazanie Polski z jak najlepszej strony na arenie międzynarodowej.  Ta akcja jest czymś, z czego jestem najbardziej dumny w swojej już prawie 30 letniej kariery w biznesie i branży marketingu oraz usług kreatywnych – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Platforma „Gdzie zamieszkać” pomogła już ponad 300 tysiącom uciekających przed wojną uchodźcom z Ukrainy znaleźć najlepsze nowe miejsce do życia, jednocześnie pobudzając lokalne gospodarki. Narzędzie Mastercard powstało we współpracy z McCANN Poland. Agencja odpowiadała za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii, w tym za komunikację display, a także za działania w mediach społecznościowych.

– Ogromnie cieszy nas zainteresowanie kampanią „Where to Settle”. Dzięki zaufaniu naszego wieloletniego partnera Mastercard stworzyliśmy odważny i innowacyjny projekt, który ma realny wpływ na życie uchodźców z Ukrainy w Polsce. Wspaniałe jest to, że narzędzie ciągle ewoluuje. Skutecznie ułatwia wybór miejsca do życia w naszym kraju już nie tylko uchodźcom, ale też wszystkim innym osobom pragnącym osiedlić się w Polsce. Narzędzie zwraca uwagę poszukującym na zalety osiedlania się w mniejszych miejscowościach, w których warto rozpocząć kolejny etap życia. Dzięki temu napływ nowych osób ma szansę rozłożyć się równomiernie na terenie całego kraju wspierając lokalną gospodarkę. – powiedział Marcin Sosiński, Managing Director McCANN Poland.

Tegoroczny, międzynarodowy festiwal Cannes Lion 2023 rozpoczął się 19 czerwca. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia zostaną przyznane nagrody w 32 kategoriach. Wszystkich zwycięzców poznamy już 23 czerwca.


Więcej newsów w podobnej tematyce przeczytasz TUTAJ.