Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

My Best Friend DOG | Aleksandra Mashaley, Luba

O stworzeniu marki dedykowanej czworonożnym przyjaciołom, o relacjach człowiek-pies, trosce i bezgranicznej miłości do nich, opowiada Aleksandra Mashaley, Junior Brand Manager Luba.

i

Co przyczyniło się do stworzenia linii My Best Friend DOG?

Jesteśmy psiolubni i być może dlatego, że w naszej firmie mamy zgraną grupę właścicieli psów, stworzenie linii MY BEST FRIEND DOG Luba było dla nas olbrzymią przyjemnością.  Mamy nadzieję, że jest to marka o unikalnym, wyrazistym przekazie, która opowiada historię przyjaźni na całe życie. Pielęgnujemy przyjaźnie psioludzkie. Przyjaciel to synonim słowa „pies”. Nie ma na świecie większego oddania, wierności, lojalności i miłości. Niezależnie od ilości członków w rodzinie, psy zawsze znajdują szczególnie miejsca w naszych sercach. Luba My Best Friend DOG stworzyła produkty do higieny psiaków. Pielęgnacja psa wymaga regularności i stosowania bezpiecznych produktów. Dzięki nawilżanym chusteczkom można zadbać o komfort psa po każdym spacerze, podróży lub podczas wieczornej, codziennej pielęgnacji.

Jaka jest narracja o marce?

Marka My best friend DOG opowiada o niezwykłych psioludzkich przyjaźniach. Wzajemnej opiece, trosce i bezgranicznej miłości. Luba My Best Friend DOG tworzy produkty do higieny psiaków. Pielęgnacja psa wymaga regularności, a nasze chusteczki mają pH odpowiednie dla psiej skóry, są wegańskie, bezalkoholowe, bezzapachowe. Są idealne do codziennego oczyszczania i odświeżania i pielęgnowania psiej sierści pomiędzy kąpielami.

Czym się charakteryzuje i jak wygląda rynek produktów pielęgnacyjnych dla zwierząt?

Szacuje się, że produkty pielęgnacyjne z kategorii zwierzęcej w 2023 roku przekroczą 110 mln zł. Wzrost ten jest przede wszystkim kształtowany przez zjawisko humanizacji i postępującą świadomość opiekunów co do prawidłowej opieki nad pupilami oraz zaspokajania ich potrzeb. Trend ten zaczyna coraz mocniej napędzać rynek zwierzęcy, ponieważ pupil zmienia swoją rolę w domu – nie jest już tylko zwierzęciem, ale staje się pełnoprawnym członkiem rodziny.

Co to jest pumpering trend?

Niemal 60% millenialsów stwierdza, że wolą posiadać włochatego przyjaciela zamiast bądź przed dzieckiem. Zauważyć można również „pumpering trend” czyli trend, który skupia swoją uwagę na rozpieszczaniu zwierząt. Wysokie przywiązanie emocjonalne właścicieli do swoich futrzanych przyjaciół sprawia, że są oni w stanie zapewnić swoim pupilom bardzo wiele.

Co przyczyniło się do takiej zmiany?

Bardzo duży wpływ na zmianę takiego modelu rodziny miała pandemia. Większa liczba osób zaczęła przygarniać zwierzęta, które były dobrym substytutem relacji międzyludzkich.*

Skąd wiadomo, że produkty są bezpieczne dla psów?

Nasze produkty, nawilżane chusteczki do sierści zwierząt lub do pielęgnacji miejsc wrażliwych, powstają z najwyższą starannością ponieważ tworzymy je z pasją. Receptury pozbawione zostały alkoholu i mogących drażnić psie noski kompozycji zapachowych.  Odpowiednia higiena psa zapewnia mu większy komfort, a także lepsze zdrowie. Delikatna receptura na bazie emolientów jest przeznaczona do usuwania brudu, kurzu, wosku i wydzieliny, które mogą powodować infekcje w okolicach oczu, oraz usuwania piachu i błota z sierści psa.

Czy psy testują chusteczki?

Jak najbardziej. Testują je nie tylko nasze własne psy (większość pracowników Luba posiada psa), ale również psi testerzy. Nasze produkty przechodzą badania konsumenckie, w tym jakościowe, podczas których psy testują produkty. Ich właściciele opowiadają nam później np. że pieski szybko przyzwyczają się do używania chusteczek. Staje się to dla nich rytuałem na który czekają!

 

Rozmawiała Magdalena Wilczak


Aleksandra Mashaley, Junior Brand Manager w Luba. Opieka nad marką LUBA, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji marki mającej na celu zwiększanie efektywności jej sprzedaży i rozpoznawalności.

*https://zoobranza.com.pl/dynamika-i-obszary-rozwoju-branzy-zoologicznej-w-polsce-w-latach-2020-2023-cz-2/