19 października Uber wystartował z nową, długo wyczekiwaną oraz skierowaną do kobiet usługą. Mowa tu o „Uber by Women” – opcji, która pozwala użytkowniczkom aplikacji zamówić przejazd z kobietą za kierownicą taksówki. Polki jako pierwsze na świecie mogą korzystać z nowości, która jest odpowiedzią nie tylko na potrzeby pasażerek, jak również samych kierowczyń.
– Aby zachęcić kierowczynie do korzystania z platformy, w zeszłym roku wprowadziliśmy dla nich funkcję umożliwiającą przyjmowanie zleceń na przejazdy wyłącznie od pasażerek. Wiemy, że obecnie wiele pasażerek również oczekiwało takiego wyboru, dlatego cieszymy się, że dziś startuje usługa specjalnie dla nich – mówi Iwona Kruk, rzecznika Uber CEE.
Ambasadorką nowej usługi została Julia Wieniawa. Na Instagramie aktorki można obejrzeć wideo o nieprzypadkowym tytule „Zmienniczki”. Julia gra w nim aż dwie role – pasażerki oraz kierowczyni. Spot w humorystyczny sposób informuje o „Uber by Women” i zachęca kobiety do sprawdzenia się w roli taksówkarek.
– Widok kobiety za kierownicą taksówki dalej zaskakuje. Trudno się temu dziwić, skoro nawet w polskiej popkulturze ciągle żywym jest obraz, w którym kobieta musi doklejać sobie wąsy, by jeździć taksówką… Mamy tu na myśli kultowy serial „Zmiennicy”. Postanowiliśmy nawiązać do bareizmu i dokonać symbolicznej zmiany. Tytuł „Zmienniczki” ma również drugie znaczenie – w filmie Julia Wieniawa co chwila zmienia swój image, wcielając się w dwie bohaterki – komentuje team kreatywny agencji Przestrzeń, Krystian Wojtkowski i Mateusz Michalczyk.
Dla Julii Wieniawy to już druga współpraca z marką Uber. W lipcu aktorka zaangażowała się w akcję Uber Pink. Za wakacyjny projekt oraz współpracę z Julią w ramach „Uber By Women” odpowiedzialne są agencja Przestrzeń (koncept kreatywny) oraz agencja Rozgłos (współpraca influencerska). Produkcję filmu „Zmienniczki” zrealizowało Key Story.
Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.