Logo

Marketing MIX

Nowa kampania Miele: Wirtuoz w kuchni

Miele Polska promuje najwyższej jakości urządzenia kuchenne. Marka Miele rozpoczęła lokalną kampanię poświęconą urządzeniom do gotowania. Twarzą projektu jest kompozytor i dyrygent, Adam Sztaba.

Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki. Kuchnia to miejsce, w którym – jak w muzyce – liczy się idealna kompozycja i precyzja. Żeby mogła wybrzmieć, potrzeba instrumentów, które perfekcyjnie zagrają każdą nutę. Hasło kampanii: „Odkryj kuchnię, która brzmi precyzją” komunikuje jedną z kluczowych cech urządzeń Miele: precyzję, która odnosi się do jakości wykonania i działania urządzeń, a także do kulinarnych efektów osiąganych w kuchni wyposażonej w Miele.

– Szukaliśmy pomysłu, który kontekstowo wyróżnia i pokazuje klasę marki.  Zależało nam na zakomunikowaniu takich cech, które stanowią rzeczywistą przewagę naszych urządzeń – mówi Agata Majerska – Węgier, Brand Activation Manager z Miele Polska. „Świat muzyki i sztuki to także naturalny kontekst dla marki premium, w którym czujemy się doskonale. Cieszymy się też ze współpracy z Adamem Sztabą – jednym z najważniejszych współczesnych kompozytorów, który znakomicie wcielił się w rolę wirtuoza w kuchni Miele, a także skomponował specjalny utwór z motywem dźwięków urządzeń Miele.”

Kampania realizowana jest online, w prasie, OOH i w kinach. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz współpracę z ambasadorem odpowiada agencja GoldenSubmarine. Producentem materiałów video jest studio Brown Sugar. Za działania offline odpowiada dom mediowy Star Media. Kampania potrwa do końca roku.


Więcej materiałów w podobnej tematyce można przeczytać TUTAJ.

TAGS