Klienci korzystający z usług dothat mają wybór między stworzeniem zupełnie nowego produktu lub pełnego dostosowania jednego z dostępnej oferty dothat. Niezależnie od wybranego podejścia, wszystko zaczyna się od pomysłów i potrzeb klienta, które przenoszone są na szkice i wizualizacje przedstawiające przyszły gadżet. To elastyczne podejście pozwala na pełne odwzorowanie wizji i dowolne jej modyfikowanie przed przystąpieniem do produkcji, co z kolei znacząco obniża jej koszty.
W dothat każdy element gadżetu reklamowego może zostać dostosowany do potrzeb klienta. Kształty, które podkreślają działalność marki, paleta kolorów, treści czy symboliczne motywy – wszystko to stanowi inspirację dla indywidualnych projektów. Dothat otwiera przed swoimi klientami możliwość realnego przekształcenia ich wizji w trwałe i funkcjonalne produkty, które nie są dostępne nigdzie indziej na rynku.
To, co jest niezwykle istotne, to fakt, że klient nie musi posiadać artystycznych umiejętności ani żadnej technicznej wiedzy. Zespół dothat od samego początku przeprowadza klienta przez kompleksowy proces tworzenia jego unikatowego gadżetu reklamowego.
Cały proces zaczyna się od pomysłu klienta, który może być przedstawiony w formie opisu, rysunku lub zdjęcia. Na tym etapie tworzone są pierwsze szkice i wizualizacje oparte o wizję zamawiającego. Od samego początku klient wie, jak będzie wyglądać jego produkt!
Po ustaleniu koncepcji, zespół dothat przechodzi do dostosowywania kształtu produktu oraz bazowego koloru. To właśnie na tym etapie produkt klienta nabiera cech funkcjonalnych – np. gdy projektowany jest prosty brelok, to w tym miejscu uwzględniane są miejsca przeznaczone na przymocowanie łańcuszka lub metalowego kółka.
Po opracowaniu kształtu i koloru następuje etap personalizacji. W branży reklamowej personalizacja oznacza nadrukowanie / naszycie / wygrawerowanie określonego wzoru, najczęściej logo marki. W dothat natomiast na personalizację składają się trzy elementy:
Faktura: aby zwiększyć wrażenia sensoryczne, nadawana jest produktowi faktura dopasowana do wzoru. Teksturowanie przestrzenne 3D pozwala nadać produktom unikalną, wyczuwalną pod palcami fakturę, na przykład imitującą drewno, kamień, beton, jeans z uwzględnieniem najdrobniejszych detali.
Znakowanie: na powierzchni gadżetu i na jego fakturze, można nanieść dowolną grafikę. Nadruk może przyjąć różnorodne formy kolorystyczne z przejściami tonalnymi, a także zawierać elementy takie jak logo czy hasło. Każda składowa projektu znakowania produktu może być płaska lub wypukła. Na przykład na zawieszce o kształcie pączka możemy nanieść wypukły lukier oraz wyczuwalną pod powierzchnią palca kolorową posypkę.
Wykończenie – błyszczące lub matowe: na końcowym etapie personalizacji zespół dothat oraz klient skupiają się na detalach, decydując o wykończeniu poszczególnych elementów nadruku, np. błyszczące wykończenie na pinie w kształcie rogalika jeszcze bardziej przybliży gadżet do efektu świeżego wypieku.
Po zakończeniu kompleksowej personalizacji, rozpoczyna się produkcja pojedynczych sztuk testowych – po ich akceptacji realizowana jest całość zamówienia. Warto zaznaczyć, że zarówno proces projektowania, personalizacji, jak i produkcji odbywają się w Polsce, eliminując długie oczekiwanie klienta na finalny produkt, nawet w przypadku tworzenia zupełnie nowego produktu.
Produkty dothat powstają z żywicy światłoutwardzalnej przy zastosowaniu technologii druku 3D. To dzięki temu rozwiązaniu klient ma możliwość stworzenia własnego produktu już przy minimalnym zamówieniu, nawet od 100 sztuk. Druk 3D pozwala na uzyskanie dowolnego kształtu gadżetu bez konieczności stosowania kosztownych matryc czy wykrojników. Proces produkcji opiera się na precyzyjnym przenoszeniu wizualizacji komputerowych bezpośrednio na fizyczny produkt, co daje możliwość szczegółowego określenia najmniejszych detali i rzeczywiste odwzorowanie swojego pomysłu na gadżet.
Dothat koncentruje się nie tylko na tworzeniu niestandardowych produktów, lecz również na projektowaniu i realizacji kompletnej kreacji dla marek, tworząc spójne zestawy produktowe. Przy zamówieniu np. nakładek na sznurówki, klient może otrzymać personalizowany kartonik z treścią na temat jego marki lub wydarzenia wraz z dopasowaną sznurówką. Innymi przykładami takiego zestawu mogą być czapki z pinem lub bluzy z zawieszką. Dothat nie tylko dostarcza niespotykane na rynku produkty, ale także gotowe rozwiązania dopasowane do różnych okazji.
To, co wyróżnia dothat, to nie tylko produkcja, ale również pełna kompleksowość w zakresie graficznego projektowania, koncepcyjnego rozwoju produktu oraz marketingu. Zespół dothat aktywnie wspiera klienta na każdym etapie procesu twórczego, pomagając wybrać najciekawsze pomysły i dopasować je do indywidualnych potrzeb. Podejście dothat sprawia, że nie jest jedynie dostawcą produktów reklamowych, lecz kreatywnym partnerem, gotowym sprostać największym wyzwaniom i wcielać w życie nawet najbardziej wymagające koncepcje.
Możliwości dothat niejednokrotnie mogą budzić pytania, dlatego warto zobaczyć je na własne oczy. Okazja do zapoznania się z produktami marki – ich sposobem wykonania, różnorodnym designem, metodami uszlachetnień – nadejdzie już w dniach 14-15 lutego, w ramach targów PROMO SHOW 2024 w Warszawie. Dothat pojawi się wówczas jako wystawca na stoisku A10 w hali nr 1.
Podczas targów dothat będzie promować jeden ze swoich bestsellerów – nakładki na sznurówki, które wezmą udział w konkursie Super Gift w kategorii cenowej do 5 zł. Produkt ten to niezwykle pomysłowy i tani sposób na personalizację obuwia sznurowanego – kształt nakładek na sznurówki może być zupełnie dowolny, dopasowany do charakteru i identyfikacji wizualnej marki klienta.
Głosowanie na tegoroczny Super Gift odbędzie się podczas targów PROMO SHOW w specjalnie przygotowanej strefie konkursowej w hali numer 3.
Aby dowiedzieć się więcej na temat marki dothat, należy wejść na stronę dothat.pl oraz odwiedzić jej profile w mediach społecznościowych: ✦ Instagram | ✦ Facebook
Rejestracja na targi PROMO SHOW: https://promoshow.pl/#rejestracja
Więcej newsów z branży TUTAJ.