Logo

Marketing MIX

Profrekwencyjne działania miasta stołecznego Warszawy na nośnikach Warexpo

Fot. Warexpo

Przed wyborami samorządowymi spółka Warexpo przeprowadziła kompleksową kampanię profrekwencyjną na zlecenie stołecznego ratusza. Wykorzystano blisko 400 nośników – wiaty przystankowe, słupy oraz LED space na skrzyżowaniu linii metra M1 i M2. Plakaty znalazły się we wszystkich dzielnicach Warszawy.

Stało się tak nieprzypadkowo, wszak to akurat głosowanie, dotyczy spraw nam najbliższych, dosłownie i w przenośni. Komunikaty zachęcające do aktywności pojawiły się m.in. w centrach lokalnych i dzielnicowych, czyli w miejscach, gdzie mieszkańcy i mieszkanki przebywają codziennie w drodze do pracy lub podczas załatwiania codziennych spraw.

Warexpo
Fot. Warexpo

– Tego typu kampanie traktujemy wyjątkowo, ponieważ wpisują się w naszą filozofię wzmacniania i budowania społeczeństwa obywatelskiego poprzez działania out of home. Nośniki są bezpośrednim narzędziem dla bardzo ważnej usługi dla warszawiaków i warszawianek, jaką jest informowanie o rzeczach dotyczących każdego z nas i naszego otoczenia. Co istotne – rezonujemy również na Mazowszu, dotarliśmy do 56% jego mieszkańców – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.

Dodatkowo spółka postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom komitetów wyborczych, którym zaproponowała atrakcyjne rabaty. To również krok w stronę prezentowania treści w sposób spójny z ładem przestrzennym bez dzikich reklam.

Warexpo
Fot. Warexpo

Reasumując marcowe działania:

  • dotarcie do mieszkańców Mazowsza na poziomie 56%,
  • prawie 300 powierzchni na wiatach przystankowych,
  • 91 słupów tradycyjnych i podświetlanych.

www.warexpo.pl


Więcej newsów z branży TUTAJ.