Stało się tak nieprzypadkowo, wszak to akurat głosowanie, dotyczy spraw nam najbliższych, dosłownie i w przenośni. Komunikaty zachęcające do aktywności pojawiły się m.in. w centrach lokalnych i dzielnicowych, czyli w miejscach, gdzie mieszkańcy i mieszkanki przebywają codziennie w drodze do pracy lub podczas załatwiania codziennych spraw.
– Tego typu kampanie traktujemy wyjątkowo, ponieważ wpisują się w naszą filozofię wzmacniania i budowania społeczeństwa obywatelskiego poprzez działania out of home. Nośniki są bezpośrednim narzędziem dla bardzo ważnej usługi dla warszawiaków i warszawianek, jaką jest informowanie o rzeczach dotyczących każdego z nas i naszego otoczenia. Co istotne – rezonujemy również na Mazowszu, dotarliśmy do 56% jego mieszkańców – mówi Aleksandra Derc, dyrektorka marketingu i komunikacji społecznej Warexpo.
Dodatkowo spółka postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom komitetów wyborczych, którym zaproponowała atrakcyjne rabaty. To również krok w stronę prezentowania treści w sposób spójny z ładem przestrzennym bez dzikich reklam.
Reasumując marcowe działania:
Więcej newsów z branży TUTAJ.