Logo

Marketing MIX

Najciekawsze audiobooki o marketingu od PWN

Internet pęka w szwach od poradników i genialnych pomysłów, które pozwolą szybko rozwinąć biznes. Potrzeba mnóstwa czasu i porządnego sitka, aby wyeliminować mało konkretne a czasem wręcz mylące wskazówki i dotrzeć do tych, które naprawdę pomogą w pracy. PWN przedstawia kilka pomocnych pozycji w wersji do słuchania.

Gdy już znajdzie się to, czego się szuka, pojawia się problem z czasem. Trzeba to przecież przeczytać, zrozumieć, powtórzyć, utrwalić… Odpowiednio wybrane audiobooki będą w tej sytuacji idealnym rozwiązaniem. Niezależnie od tego, czy poszukiwane są świeże pomysły, solidne fundamenty teoretyczne, czy praktyczne wskazówki na temat marketingu, Wydawnictwo PWN zawsze oferuje sprawdzoną, rzetelną wiedzę, popartą badaniami i doświadczeniem samych autorów. Teraz najciekawsze książki w księgarni PWN dostępne są także w formie audiobooków. Można zatem oszczędzić czas, wybierając ofertę z mądrych książek do słuchania.

  • „50 praw marketingu Kotarbińskiego”

Pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i inspiracji w pracy każdego marketera. Autor zebrał w w książce 30 lat swojego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne „prawa” rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.

50 praw marketingu Kotarbińskiego – Jacek Kotarbiński (eAudiobook) – Księgarnia PWN

PWN

 

  • „Sapiens na zakupach”

Cała prawda o emocjach zakupowych! Jak i dlaczego kupujemy…
Co wpływa na zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyje się tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Ta pozycja to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.

Sapiens na zakupach – Piotr Bucki (eAudiobook) – Księgarnia PWN

PWN

 

  • „Sztuka Feetbacku”

Wszystko o informacji zwrotnej z perspektywy indywidualnej, zespołowej i firmowej.
Dzięki lekturze tej książki można poznać metody i formuły feedbacku do zastosowania w różnych sytuacjach, badania nad użyciem feedbacku w różnych firmach i zespołach, formuły z poziomów: strategicznego do prowadzenia firmy dla właścicieli i zarządu, operacyjnego do prowadzenia zespołów dla menedżerów, indywidualnego do prowadzenia siebie w wybranym kierunku w relacjach i w życiu zawodowym.

Sztuka feedbacku – Grzegorz Radłowski (eAudiobook) – Księgarnia PWN

PWN


Więcej newsów z branży TUTAJ.