Logo

Marketing MIX

Kolejna employer brandingowa kampania PZU od Focus Nation (IF Nation Group)

Trwa kolejna kampania employer brandingowa PZU, tym razem skierowana do studentów. Jej celem jest budowanie wizerunku firmy oferującej ciekawe i merytoryczne praktyki i staże, dzięki którym można zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group). Kampania ma swoją stronę internetową: link.

Obejmuje działania na YouTube, gdzie emitowane są spoty filmowe:

STAŻ CZY PRAKTYKA? Są miejsca, do których pasujesz idealnie #1

STAŻ CZY PRAKTYKA? Są miejsca, do których pasujesz idealnie #2

PZU

Powstały także spoty filmowe z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach SoMe firmy.

Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.

Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania – „Pasujemy profesjonalistom” – emitowana na jesieni ub.r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.


Więcej newsów z branży TUTAJ.