Za stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada agencja reklamowa Focus Nation (IF Nation Group). Kampania ma swoją stronę internetową: link.
Obejmuje działania na YouTube, gdzie emitowane są spoty filmowe:
STAŻ CZY PRAKTYKA? Są miejsca, do których pasujesz idealnie #1
STAŻ CZY PRAKTYKA? Są miejsca, do których pasujesz idealnie #2
Powstały także spoty filmowe z pracownikami PZU, którzy swoją karierę rozpoczęli od stażu w firmie. Spoty te są dostępne tylko w kanałach SoMe firmy.
Emisję filmów wspiera kampania display, w mediach społecznościowych oraz w serwisach rekrutacyjnych.
Kampania „Pasujemy studentom” jest kolejną odsłoną działań employer brandingowych PZU. Poprzednia kampania – „Pasujemy profesjonalistom” – emitowana na jesieni ub.r. skierowana była do ekspertów z różnych branż. Jej autorem również była agencja Focus Nation.
Więcej newsów z branży TUTAJ.