Logo

Marketing MIX

Durex z nową kampanią „Poczuj Dobre Wibracje”

Durex powiększa swoje portfolio gadżetów erotycznych i rozpoczyna kampanię „Poczuj Dobre Wibracje”.

tam

Większa satysfakcja = lepsze zdrowie

97% Polaków jest przekonanych, że doznania seksualne mają bardzo pozytywny wpływ na zdrowie i samopoczucie. Zarówno seks z partnerem, jak i masturbacja w pojedynkę pomagają w obniżeniu ryzyka chorób serca, ustabilizowanie poziomu hormonów, obniżenie ciśnienia tętniczego, zmniejszenie ryzyka wystąpienia nowotworów oraz wzmacniają ogólną odporność organizmu. Regularna stymulacja wpływa pozytywnie nie tylko na nasz organizm, ale także na psychikę, w tym m.in. wzmocnienie poczucia własnej wartości, poprawę nastroju, redukcję stresu, dostarczenie przyjemnych bodźców oraz umożliwienie zwiększenia samoświadomości[1].

Fakty potwierdzone przez różnorodne badania oraz opinie ekspertów pokazały, jak ważne w osiągnięciu maksymalnej satysfakcji seksualnej są gadżety erotyczne, dlatego Durex proponuje portfolio sześciu nowoczesnych urządzeń. – Chcemy, aby Polki i Polacy otwierali się na własną przyjemność i eksperymentowali w poszukiwaniu sposobów jej osiągania. Aby umożliwić im eksplorację indywidualnych potrzeb i odkrycie nowych doznań, wprowadziliśmy do oferty nową linię gadżetów erotycznych. Obecnie, na polskim rynku dostępnych jest sześć nowych urządzeń z serii Durex Play. Zostały one stworzone tak, aby dopasowywać się do różnych typów aktywności seksualnej oraz zapewniać wyjątkowe doznania i zwiększyć satysfakcję – informuje Karolina Wierzbicka-Gajda, Category Manager Wellbeing Poland & EE, Reckitt.

Wzrost świadomości oraz akceptacji społecznej wobec korzystania z tego typu akcesoriów, przyczyniły się do dynamicznego rozwoju rynku. Między 2019 a 2023 rokiem nastąpił dwukrotny wzrost zainteresowania gadżetami erotycznymi[2]. Stało się tak przez zmianę zachowań podczas pandemii, upowszechnienie gadżetów erotycznych oraz zwiększenie dostępności produktów zarówno w kanale online, jak i offline. W naszym kraju jest coraz większa otwartość i przełamywanie tematów tabu, jakim są seks, masturbacja czy korzystanie z gadżetów erotycznych. W dużej mierze ma na to wpływ szerzenie informacji dotyczącej pozytywnego oddziaływania, jaki mają na nasze zdrowie, przy jednoczesnym normalizowaniu tematów związanych z seksualnością.

Durex Play – dobre wibracje dla każdego

Durex ma w swoim DNA wpisaną pomoc ludziom w dążeniu do bezpiecznego i satysfakcjonującego życia seksualnego. Działania marki mają wspomóc konsumentów w poznawaniu i poszerzaniu wiedzy z zakresu bezpiecznego seksu, a także mają za zadanie edukowanie na tematy związane z poznawaniem swoich upodobań, czy eksploracją własnego ciała. Dzięki nowej linii sześciu gadżetów erotycznych, Durex zachęca do seksploracji, odkrywania nowych wymiarów doznań, które jesteśmy w stanie otrzymać w pojedynkę, bądź eksperymentując z partnerem.
Produkty z linii Durex Play są skonstruowane, żeby dawać maksimum przyjemności. W skład portfolio produktów wchodzą wibrujący masturbator Ride & Vibe, rękaw do masturbacji Slide & Ride, wibrator damski ze stymulującą końcówką 2w1 Vibe & Tease oraz multistymulator stref erogennych Ride & Tease. Dodatkowo, z racji tego, że 1/5 konsumentów podczas masturbacji lub stosunku korzysta z gadżetów analnych, w linii Durex Play znalazły się dwa produkty, które zostały zaprojektowane tak, aby dostarczyć maksimum doznań – jest to wibrujący korek analny Pop & Buzz oraz zestaw korków analnych Deep & Deeper.

Gadżety są dostępne m.in. na stronie Durex, Allegro, w drogeriach stacjonarnych i internetowych np. w sieci Rossmann, Hebe, czy  Superpharm. Produkty Durex Play znaleźć można również w popularnych sklepach erotycznych, takich jak Sensu.pl, czy N69.pl, który prowadzi zarówno sprzedaż internetową, jak i stacjonarną. Najnowsza linia gadżetów intymnych Durex Play będzie szeroko wspierana w kampanii digitalowej, u partnerów biznesowych i we współpracach influencerskich. Niezwykłym elementem wsparcia jest to, że marka Durex wraz z seksuolożką i terapeutką par Agatą Stola, stworzyła Seksplorownik, który dzięki sensualnym dźwiękom specjalnie stworzonej muzyce oraz odpowiednim treściom umożliwiającym seksplorację i zastanowienie się nad własnymi potrzebami, ma ułatwić lepsze poznanie siebie, swojego ciała i odkrycie tego, co stwarza nam największą przyjemność. Seksplorownik jest już dostępny na Spotify!

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group, a koordynację współpracy z influencerami w social mediach agencji Tears of Joy. Za komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

[1] Raport Reckitt „Rozwój kategorii zdrowia intymnego”, marzec 2024
[2] Estymacja na podstawie: BCG, PL, 2021; The global sexual wellness devices market, PWC, Dec 2021

Wywiad z marką Durex można przeczytać tutaj.