Logo

Marketing MIX

W nowej kampanii Visa zaprasza do przeżywania emocji w związku z Igrzyskami

Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, w swojej kampanii marketingowej realizowanej w Europie Środkowo-Wschodniej wraz z przedstawicielami Team Visa na Paryż zaprasza konsumentów z tego regionu, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024.

W ramach igrzysk powstała 13. odsłona Team Visa, w skład której weszło 136 sportowców z całego świata. Siedmioro z nich wzięło udział w nowej kampanii, angażując się w wiele działań, dostarczających posiadaczom kart Visa emocji związanych z tym wydarzeniem. Sportowcy Iga Świątek, Kinga Dróżdż, Josef Dostál (Czechy), Anna Luxová (Czechy), Jakub Grigar (Słowacja), Anđela Mužinić Vincetić (Chorwacja) i Kristóf Milák (Węgry) dzielą się swoją pasją i zachęcają młodych twórców z pokolenia Z do robienia tego, co sprawia im radość i doskonalenia się – po prostu „wejścia na wyższy poziom z Visa”.

– Jako Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny nie tylko staramy się wykorzystać wiedzę i zasoby marki Visa, by wspierać sportowców i ulepszać doświadczenia związane z płatnościami, ale także angażować kibiców i sprawić, by poczuli emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi i Paralimpijskimi Paryż 2024. Cieszę się, że sportowcy z Team Visa, którzy są doskonałym przykładem tego, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu, mogą inspirować i pomagać młodym ludziom lepiej wyrażać siebie poprzez pasje – mówi Maciej Reszczyński, dyrektor ds. marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Dzięki Visa, kibice z Czech, Polski, Słowacji, Węgier, Rumunii oraz Bułgarii zyskują możliwość skorzystania z szeregu wyjątkowych doświadczeń związanych z igrzyskami. Kampania z udziałem sportowców Team Visa obejmuje specjalne oferty i loterie dla posiadaczy kart Visa, w których do wygrania są m.in. bilety na Igrzyska Olimpijskie i Paralimpijskie.

Spoty reklamowe kampanii Visa CEE „Wejdź na wyższy poziom z Visa” będą wyświetlane w telewizji, kinach i kanałach social media. Za adaptację konceptu kreatywnego, jego egzekucję i koordynację działań na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi.

Kampania trwa od 16.04. do 31.05.2024 r. Więcej szczegółów na Visa.pl.


Więcej newsów z branży TUTAJ.