Logo

Marketing MIX

Prince Polo z nową platformą komunikacji

Wystartowała nowa platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu” przygotowana dla firmy Mondelēz przez agencję Ogilvy Polska. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. To kolejna udana współpraca obu firm. Kampania ruszyła 1 kwietnia br. i obejmuje działania TVC, digital oraz media społecznościowe i display.

tam

Od morza aż po same Tatry!

Jako Polacy jesteśmy narodem pełnym charakteru i różnorodności, z pasją roztrząsającym w dyskusjach każdą możliwą kwestię. Nie ma tematu, w którym nie mielibyśmy swojego zdania… no może z wyjątkiem jednego – Prince Polo. Ten kultowy wafelek uwielbiamy od dziesięcioleci i traktujemy go jak dobro narodowe. A jak i gdzie go jeść? To znowu świetna okazja do wymiany zdań i drobnej sprzeczki. W końcu, gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie!

Gdzie najlepiej smakuje Prince Polo? Odpowiedź brzmi: wszędzie! Od morza aż po same Tatry! Czy to na górskim szlaku, nadmorskiej plaży, w cieniu drzew na skraju leśnej polany, na stadionie, przy herbatce z cytryną, czy na pokładzie kutra rybackiego. A jak go zjeść? Tu też opinie są podzielone. Właśnie stąd narodził się pomysł na najnowszą kampanię – „Każdy kocha Prince Polo… po swojemu”. Koncepcja komunikacji opiera się na pokazaniu, że wafelek Prince Polo jest dla każdego.

Głównym nośnikiem kampanii są dwa 30-sekundowe spoty, których bohaterami są Polacy w różnych sytuacjach, a łączy ich jedno – miłość do wafelka Prince Polo. Realizacja ich zajęła trzy miesiące preprodukcji i cztery dni zdjęciowe w ośmiu lokalizacjach. Nagrano dziewięć scenek, każdą z innym scenariuszem i obsadą.

– W nowych spotach Prince Polo skupiliśmy się na różnorodności i barwności naszego społeczeństwa. Wiemy jak bardzo Polacy lubią się ze sobą spierać. Jednak pomimo tej niezgody jest coś co od prawie 70 lat niezmiennie nas łączy i spaja, to miłość do wafelka Prince Polo. Czy wśród nas znajdzie się ktoś, kto kompletnie nie zgodzi się z tą opinią? Założę się, że tak! – mówi Daniel Czajkowski, Marketing Manager Chocolate, Mondelēz Polska.

– Tak to już jest, że często mamy zupełnie różne zdania na jeden temat. Jest jednak sprawa, w której w zasadzie wszyscy są jednomyślni – smak Prince Polo. Kochamy go. No…ale okazuje się, że nawet i w tym wypadku są różnice! Na przykład: kiedy najlepiej smakuje, gdzie najlepiej smakuje, lepiej do kawy czy do herbaty? Nową ideę wiodącą dla komunikacji marki oparliśmy o tę właśnie prawdziwą obserwację. – mówi Maciej Twardowski, Executive Creative Director Ogilvy Polska.

Reżyserią spotów zajął się reżyserski duet ANDIAMO.
Za produkcję spotów odpowiedzialne było Papaya Films.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Spark Foundry.


Więcej newsów z branży TUTAJ.