Logo

Marketing MIXTylko w OOH magazine

Polskie mamy kochają proste składy | Natalia Tymińska, Luba

Z Natalią Tymińską, Marketing Managerem marki Luba rozmawiamy o rozszerzeniu dziecięcej linii LUBA TULI o chusteczki nawilżane Luba Tuli AQUA 99% na bazie 99% wody, o badaniach, składzie, o tym jak ważna jest pielęgnacja dziecka oraz o opakowaniu produktu.

Skąd wiemy, że polskie mamy kochają proste składy?

Według przeprowadzonych przez nas badań jakościowych i ilościowych (N: 500, lip – sierp. 2020) 99% mam uważa, że kosmetyki powinny mieć prosty, krótki skład, a woda jest najlepszym sposobem na skórę dziecka.* Stąd też nasza decyzja, żeby rozszerzyć linię chusteczek nawilżanych dla dzieci, w której dziś znajdują się nawilżane chusteczki 98% woda i pantenol, olej z awokado, 97% woda i aloes, 97% woda i ekstrakt z nagietka oraz  nawilżane papiery toaletowe o nowe chusteczki Luba Tuli AQUA 99%. Super unikalną cechą tych produktów jest brak konserwantów w recepturze, z czego jesteśmy wyjątkowo dumni.

Co zawierają chusteczki nawilżane Luba Tuli Aqua 99%?

Nie zawierają konserwantów, kompozycji zapachowych ani alkoholu. Można je stosować od pierwszych dni życia dziecka. Ich receptura została stworzona na bazie wielokrotnie filtrowanej wody. Chusteczki są przebadane dermatologicznie. Materiał pochodzenia naturalnego, z którego wykonane są chusteczki jest w 100% biodegradowalny i kompostowalny. Opakowanie może podlegać recyklingowi (po oderwaniu okienka i etykiety wyrzucić do odpowiedniego pojemnika).

Dlaczego dotyk jest taki ważny dla małego dziecka?

Nasza linia Tuli mówi o tym, że przytulanie wpisuje się w emocje młodych mam, a małe dziecko to miłość, bliskość i dotyk. Staramy się odpowiadać na potrzeby mam, które od lat regularnie badamy. Dziś linia Tuli  to nie tylko chusteczki nawilżane czy papiery toaletowe dla najmłodszych, ale także linia kosmetyków pielęgnacyjnych od pierwszego dnia życia dziecka, w której znajdziemy m.in.: krem do twarzy dla niemowląt z pantenolem i prebiotykiem, szampon do włosów dla niemowląt z emolientem i prebiotykiem czy mleczko do ciała dla niemowląt z oliwką i prebiotykiem.

Malutkie dziecko to przede wszystkim miłość, bliskość, dotyk. Przytulanie jest czymś naturalnym, co w sposób oczywisty kojarzy się z macierzyństwem. W sieci czytamy wiele opinii na ten temat, choćby tą od jednej z Mam z Warszawy: – Ludzie trochę zapominają o tej bliskości w pędzie, a to jest jednak niezastąpione i ważne dla dziecka. Co to daje dziecku? Poczucie bezpieczeństwa, także rozwój, samoakceptację. Dotyk rozwija sensorykę. Ja widzę po swoim dziecku, że dopiero uczy się tego dotyku. Wcześniej nie pasowało mu balsamowanie, teraz np. poznaje już że pupę się wyciera i mama całuje mu nóżki w międzyczasie, także dziecko uczy się dotyku. To faktycznie do mnie przemawia.

Kim jest Miś Tuliś i gdzie znajdą go dzieciaki?

Miś Tuliś pojawia się na opakowaniach naszych kosmetyków dla dzieci z linii Luba Tuli oraz chusteczek nawilżanych i papierów toaletowych dla najmłodszych. Czule przytula się do mamy. I wtedy czuje się bezpiecznie. Do naszych zestawów kosmetyków z linii Luba Tuli dodajemy autorską książeczkę z wierszykami, które rodzice czy opiekunowie mogą czytać dziecku przed snem.

 

Do zestawów kosmetyków z linii Luba Tuli dodajemy naszą autorską książeczkę, której bohaterem jest właśnie Miś Tuli. Książeczkę z uroczą rymowanką na dobranoc, rodzice czy opiekunowie mogą czytać dziecku przed snem. Aktualnie powstaje kolejna część przygód misia Tuli.

 

*Raport z badania jakościowego,  Maison & Partners, sierpień 2020.

Rozmawiała Magdalena Wilczak


Natalia Tymińska

Marketing Manager z 20 letnim doświadczeniem w Marketingu. 14 lat pracy w sektorze nawilżanych chusteczek i ściereczek na wielu różnych markach, w firmie Luba Sp. z o.o. od 5 lat. Dodatkowo 6 lat pracy w branży kosmetycznej i suplementów diety.
W mojej pracy najważniejsze jest odpowiednie połączenie ze sobą insightów konsumenckich z potrzebami szerokiego i trudnego rynku massmarketowego. Kocham budować nowe koncepty oparte nie tylko na benefitach racjonalnych ale też emocjonalnych – które potrafią zbudować unikalną i silną przewagę marki.

TAGS