Współczesny handel detaliczny stoi przed wyzwaniem adaptacji nowoczesnych technologicznych rozwiązań przy jednoczesnym utrzymaniu zaangażowania i lojalizacji klienta, rozbudowie komunikacji omnichannelowej, walce cenowej z konkurencją oraz ukierunkowaniem na nowe platformy handlowe.
– Branża retail staje w obliczu wymagającego i szybciej niż kiedykolwiek zmieniającego się środowiska. Chodzi głównie o technologię, która cały czas się rozwija oraz oczywiście klientów, którzy oczekują lepszych i wygodniejszych sposobów zaspokajania swoich potrzeb i rozwiązywania problemów. – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający brave conferences.
Program opracowano w oparciu o rozmowy z liderami handlu off- i online z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 10 najważniejszych wyzwań branży:
1. STRATEGIE RYNKU RETAIL
2. ROLA AI W HANDLU DETALICZNYM
3. DIGITALIZACJA RETAILU
4. SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
5. OPTYMALIZACJA E-COMMERCE
6. ZMIANY W ZACHOWANIACH KONSUMENTÓW
7. PHYGITAL: BUDOWANIE JEDNOLITEGO DOŚWIADCZENIA
8. ASORTYMENT I STRATEGIE CENOWE W DOBIE AI
9. MARKETPLACE & CROSS BORDER COMMERCE
10. RETAIL MEDIA
Wśród pierwszych potwierdzonych prelegentów reprezentanci m.in.:
ALDI, ALLEGRO, AUCHAN, BRW, CARREFOUR ITALIA, DM – DROGERIE MARKT, ELECTROLUX GROUP, EMPIK, GREENPOINT, HOMLA, INTERMARCHE, KAZAR, LEROY MERLIN, L`OCCITANE GROUP, LOTTE WEDEL, MAKRO CASH AND CARRY POLSKA, MCKINSEY & COMPANY, MEDIAMARKT POLSKA, OBI, OTCF, PANDORA, PEPCO, RTV EURO AGD, SEPHORA, SUPER-PHARM, TCHIBO, TYLKO, W.KRUK, VOX CAPITAL GROUP, X-KOM, YES, ZALANDO CEE.
VI FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2025
25-26 września 2024, Warszawa
Przydatne linki:
OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej newsów z branży TUTAJ.