Logo

Marketing MIX

Jak skutecznie sprzedawać na Allegro? Odpowiedź będzie można poznać podczas InCommerce w Warszawie

Będzie dużo networkingu i jeszcze więcej aktualnej wiedzy na temat prowadzenia sprzedaży na Allegro. A wszystko to przy aromacie świeżo parzonej kawy. Po rocznej przerwie na mapę stacjonarnych wydarzeń marketingowych powraca InCommerce. To długo wyczekiwane spotkanie branży e-commerce odbędzie się 12 września w warszawskim Kinie Muranów.

To już 21. spotkanie specjalistów z branży e-commerce organizowane przez agencję performance marketingową Sempai. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest sprzedaż na największym polskim marketplace – Allegro.

– Od samego początku celem InCommerce jest dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu handlu elektronicznego w formule otwartych, interaktywnych spotkań. Uczestnicy mają tu niepowtarzalną okazję do rozmów ze specjalistami i przedstawicielami branży. Dlatego tym bardziej cieszę się, że Allegro zostało strategicznym partnerem naszego wydarzenia i wspiera je merytorycznie – mówi Marcin Stańdo, Client Development Director w Sempai.

incommerce

Co przygotowali organizatorzy?

Scena Allegro + scena e-commerce, czyli dwie sceny prelekcyjne, które poprowadzą uczestników przez najnowsze trendy i praktyki w świecie sprzedaży online. Zaproszeni goście, w tym m.in. Dorota Dałek (Allegro), Adam Bułka (PayPo) czy Paweł Chodkiewicz (Tania Książka) opowiedzą podczas 12 prelekcji oraz panelu dyskusyjnego o swoich działaniach w dziedzinie sprzedaży, marketingu i logistyki, a także wskażą, jak wynieść swój biznes na Allegro na wyższy poziom.

Nie zabraknie też networkingu w przerwach, podczas którego będzie można spotkać twórców hitowych kampanii i nawiązać kontakty. Ponadto uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez ekspertów: Angelikę Jaskulską (Allegro) oraz Izabelę Michałowską i Damiana Mielecha z agencji Sempai.

incommerce

Bilety już w sprzedaży!

Bilet na InCommerce kosztuje tyle, co bilet na dobry film – 26 zł, zaś cały dochód ze sprzedaży przekazywany jest na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Organizacja ta od lat udziela pomocy dzieciom, które doświadczyły krzywdzenia, w tym cyberprzemocy.

Sprzedaż biletów prowadzona jest przez Allegro Charytatywni.

Allegro Charytatywni to przestrzeń w ramach Allegro, która umożliwia klientom platformy pomaganie podczas zakupów online, a organizacjom pozarządowym prowadzenie zbiórek i pozyskiwanie środków na ważne cele charytatywne. Allegro nie pobiera żadnych opłat za wystawienie przedmiotu, ani prowizji od sprzedaży ofert charytatywnych – 100% środków zebranych w wyniku sprzedaży przekazywane jest bezpośrednio na konto organizacji prowadzącej zbiórkę.

– Rejestracja na InCommerce właśnie ruszyła. Nasze wydarzenie kierujemy do e-marketerów, właścicieli sklepów, a także wszystkich osób, które chcą zdobyć lub poszerzyć wiedzę na temat efektywnego prowadzenia sprzedaży na największym polskim marketplace. Robimy to, bo wierzymy, że podnoszenie kompetencji służy wszystkim uczestnikom – dodaje Marcin Stańdo, Client Development Director w Sempai.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji TUTAJ.

InCommerce x Allegro / InCommerce No. 21

Kiedy: 12 września, start: godzina 11:00
Gdzie: Kino Muranów, Warszawa
Program: tutaj
Bilety: tutaj

OOH magazine jest patronem medialnym wydarzenia.


Więcej newsów z branży TUTAJ.