Logo

Marketing MIX

Anna Lewandowska ambasadorką kampanii zielonych herbat Lipton

Lipton rozpoczął kampanię, w której zachęca do budowania zdrowych nawyków. Ambasadorką zielonych herbat marki została Anna Lewandowska.

Najnowsza kampania Lipton „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty.

– Wraz z Liptonem chcemy pomagać w tworzeniu zdrowych nawyków. Zdaję sobie sprawę z tego, że wprowadzenie stałych elementów do naszej codziennej rutyny może wydawać się trudne, ale w porównaniu z innymi wyzwaniami, zaparzenie 2 kubków zielonej herbaty, to żaden challenge. Wierzę, że uda nam się zainspirować wiele osób do wprowadzania małych, ale znaczących zmian do codziennej diety i stylu życia – mówi Anna Lewandowska.

Lipton Green obecny będzie na eventach sportowych, takich jak Runmageddon oraz letnich festiwalach muzycznych, gdzie postawi na 2 kubki i zadba o wellbeing uczestników. Podczas tych wydarzeń będzie można spróbować zielonej herbaty Lipton z nutami owocowymi, zarówno w klasycznym wydaniu – na ciepło, jak i na zimno.

– Naszym celem jest wsparcie konsumentów w tworzeniu dobrych, prozdrowotnych nawyków. Picie zielonej herbaty to ważny element zbilansowanej diety i sposób na dostarczanie organizmowi flawonoidów, czyli naturalnych, dobroczynnych substancji. Biorąc pod uwagę naszą misję, jest nam niezmiernie miło, że to właśnie Anna Lewandowska dołączyła do grona ambasadorek marki. Anna od lat zaraża innych pasją do zdrowego stylu życia, co dodatkowo wzmacnia przekaz Lipton Green – mówi Anna Tryfon, Brand Manager marki Lipton.

W październiku Lipton wraz z Anną Lewandowską zaproszą konsumentów do udziału w 21-dniowym challenge’u, zachęcającym do picia dwóch kubków zielonej herbaty dziennie. Aktywacja będzie wsparta dedykowaną kampanią digitalową, muralem w Warszawie oraz działaniami z zakresu influencer marketingu z udziałem twórców, którzy podejmą wyzwanie nowej ambasadorki marki.

Kampania wspierająca zielone herbaty Lipton to kampania 360 wykorzystująca przede wszystkim digital, ale również outdoor, sponsoring, product placement, czy influencer marketing. Za działania reklamowe, strategię i koncepcję kreatywną w obszarze digital i PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, w ramach influencer marketingu markę wspiera Warsaw Creatives, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są agencje PHD Media Direction oraz DRUM Polska.


Więcej newsów z branży TUTAJ.