Kampania jedynych targów out of home – Euro-Reklama OUTDOOR EXPO w Poznaniu weszła w decydującą fazę. Jeszcze nigdy Targi Poznańskie nie zdecydowały się na tak szeroką promocję targów reklamowych w mediach.
– Garnitur kluczowych mediów został uszyty na miarę nowego, unikalnego projektu – tłumaczy Marta Gojżewska odpowiedzialna za promocję i PR produktu Euro-Reklama OUTDOOR EXPO. Wymieniliśmy niektóre media współpracujące wcześniej z Euro-Reklamą na rzecz bardziej odpowiadających obecnemu rynkowi i zgodnych z wyspecjalizowaną tematyką targów. Dzięki temu stworzyliśmy skuteczną promocję, która jest dużym wsparciem również dla PR”.
Poza kanałami pism branżowych takich jak OUTDOOR MEDIA czy też Visual Communications, po raz pierwszy możemy zobaczyć reklamy targów w magazynie Press. Nie zabrakło także modułów w BRIEFie i Media&Marketing Polska.
Kampania potrwa do marca. Wtedy także planowane są szerokie działania marketingowe w internecie.
– To największa z dotychczasowych kampanii targów reklamy. Jej integralną częścią będzie także specjalna oferta dla drukarń wielkoformatowych z zaproszeniem do Miasteczka Drukarń Polskich. Mamy w planach podwojenie oferty z zakresu druku i usług. Od ostatniej edycji drukarnie przeprowadziły wiele spektakularnych inwestycji, a Polska staje się zagłębiem drukarskim Europy – mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska, Dyrektor Projektu targów Euro-Reklama.
Kampania przynosi efekty: jedyne targi out of home – Euro-Reklama OUTDOOR EXPO ściągnęły do Poznania liderów z grona dostawców rozwiązań z branży druku wielkoformatowego (LFP – Large Format Printing). Swoje stoiska mają koncerny: HP, Xerox, Konika, Minolta i Oce. W gronie czołowych rynku nie zabraknie firm: Reprograf, Signtech, Endutex, Polkos, Alma Trend.
Swoją reprezentację będą miały także drukarnie wielkoformatowe. Swój udział potwierdził poznański Masterprint XL, krakowski CopyMAX czy też gliwicki Emerald.
– Poznańska edycja Euro-Reklamy OUTDOOR EXPO pretenduje do największego wydarzenia w zakresie druku cyfrowego i LFP w Europie Środkowo-Wschodniej. Potwierdza to także współpraca z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej. Jej Prezes Lech Kaczoń stanął na czele Rady Programowej targów, a we współpracy z IGRZ zostanie przygotowana konferencja dotycząca marketingu miejskiego – mówi Magdalena Halicka-Gołębiowska, Dyrektor Projektu targów Euro-Reklama.
Targi Euro-Reklama OUTDOOR EXPO to pierwsze w Polsce specjalistyczne spotkanie branży outdoorowej. Powołanie tego rodzaju wydarzenia wyznacza cezurę w dynamicznym rozwoju rynku reklamowego w Polsce i wróży dalszy rozwój mediów out-of-home.
www.outdoorexpo.pl