Agencja Schulz zwyciężyła w przetargu kreatywnym na kompleksową obsługę wszystkich brandów Mitsubishi na rynku polskim. Współpraca pomiędzy Schulz i MMC Car Poland przewidziana jest na obecny oraz przyszły rok, a obejmować będzie głównie obsługę w zakresie kampanii ATL. Pierwsza kampania dotyczyć będzie, zyskującego coraz większą popularność, modelu L200, typu pick up. Kampania obejmie przede wszystkim outdoor, prasę i radio, a jej początek przewidziany jest na wrzesień.
Wybraliśmy agencję Schulz ponieważ tak naprawdę to jej zespół najlepiej zrozumiał brief – argumentuje Monika Długosz, Marketing Manager firmy MMC Car Poland – Efektem tego były propozycje, które spełniły nasze oczekiwania w zakresie komunikacji produktowej. Podoba nam się również całościowe spojrzenie na markę i rzetelność w podejściu do tematu – głębokie przeanalizowanie rynku przed przystąpieniem do rozwiązań kreatywnych. Wśród przedstawionych nam przez inne agencje propozycji pojawiły się takie, które w znacznym stopniu odbiegały od potrzeb sprecyzowanych w briefie. Wysoko oceniliśmy pomysły agencji, ich kreatywność i spójność ze strategią i wizją naszej marki w Polsce – mówi.
Reklamy branży motoryzacyjnej to zawsze wyzwanie. Jest to specyficzny i wymagający segment "tortu reklamowego", zwłaszcza jeśli dotyczy tak uznanego brandu jak Mitsubishi. Chcemy, żeby marka Mitsubishi kojarzyła się nie tylko z doskonałymi samochodami, ale również z kampaniami reklamowymi o niezwykłej mocy – mówi Dyrektor Kreatywny Agencji Schulz Krzysztof Tkaczyk.