Logo

Marketing MIX

Cityboard Media we Wrocławiu

Cityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, organizuje piątą z cyklu konferencję i dyskusję panelową poświęconą „Reklamie jako elementowi miejskiego pejzażu”. Konferencja odbędzie się w środę, 16 kwietnia 2008 roku we Wrocławiu, w Muzeum Architektury, przy ul. Bernardyńskiej 5.

Konferencja i dyskusja panelowa, jest częścią ogólnopolskiego projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Architektów Polskich SARP. Projekt składa się z cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, odbywających się w siedmiu największych miastach Polski. Celem wystaw jest skonfrontowanie przykładów dziedzictwa architektury współczesnej w Polsce z aktualną praktyką architektoniczną oraz zainicjowanie dyskusji nad miejscem wybitnych dzieł architektury w pejzażu miejskim i życiu gospodarczym współczesnej Polski.

Uczestnicy spotkania omówią możliwości współistnienia reklamy, informacji wizualnej i architektury w pejzażu Wrocławia.

W spotkaniu udział potwierdzili:

Olgierd Czerner- SARP Wrocław

Krystyna Kirschke- SARP Wrocław

Lesław Rubik- SARP Wrocław

Marcin Brzezicki- Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej

Beata Urbanowicz- Koordynator ds. plastycznego wystroju miasta, Urząd Miasta

Wrocławia,

Katarzyna Hawrylak-Brzezowska- Miejski Konserwator Zabytków, Urząd Miasta Wrocławia

Barbara Zdrojewska- Przewodnicząca Rady Miasta Wrocławia

Justyna Szafran –Dziewięcka- Media Director, Agencja Reklamowa ARRS Effectica

Michał Stan – Prezes Zarządu Cityboard Media

Marta Bryła – Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media

Lech Kaczoń – Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Dyskusję poprowadzą: dr Adam Czyżewski, komisarz wystawy „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006” oraz Robert Załupski, reprezentujący miesięcznik OUTDOOR MEDIA.