Cityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, organizuje piątą z cyklu konferencję i dyskusję panelową poświęconą „Reklamie jako elementowi miejskiego pejzażu”. Konferencja odbędzie się w środę, 16 kwietnia 2008 roku we Wrocławiu, w Muzeum Architektury, przy ul. Bernardyńskiej 5.
Konferencja i dyskusja panelowa, jest częścią ogólnopolskiego projektu realizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Architektów Polskich SARP. Projekt składa się z cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, odbywających się w siedmiu największych miastach Polski. Celem wystaw jest skonfrontowanie przykładów dziedzictwa architektury współczesnej w Polsce z aktualną praktyką architektoniczną oraz zainicjowanie dyskusji nad miejscem wybitnych dzieł architektury w pejzażu miejskim i życiu gospodarczym współczesnej Polski.
Uczestnicy spotkania omówią możliwości współistnienia reklamy, informacji wizualnej i architektury w pejzażu Wrocławia.
W spotkaniu udział potwierdzili:
Olgierd Czerner- SARP Wrocław
Krystyna Kirschke- SARP Wrocław
Lesław Rubik- SARP Wrocław
Marcin Brzezicki- Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej
Beata Urbanowicz- Koordynator ds. plastycznego wystroju miasta, Urząd Miasta
Wrocławia,
Katarzyna Hawrylak-Brzezowska- Miejski Konserwator Zabytków, Urząd Miasta Wrocławia
Barbara Zdrojewska- Przewodnicząca Rady Miasta Wrocławia
Justyna Szafran –Dziewięcka- Media Director, Agencja Reklamowa ARRS Effectica
Michał Stan – Prezes Zarządu Cityboard Media
Marta Bryła – Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media
Lech Kaczoń – Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
Dyskusję poprowadzą: dr Adam Czyżewski, komisarz wystawy „Architektoniczne punkty odniesienia – Honorowa Nagroda SARP 1966-2006” oraz Robert Załupski, reprezentujący miesięcznik OUTDOOR MEDIA.