BEST MEDIA, wydawca magazynu OUTDOOR MEDIA rozpoczyna dwumiesięczną akcję promocyjną prenumeraty. Po za promocyjną ceną, do każdej prenumeraty zostanie dołączona „MAŁA NIEBIESKA KSIĘGA REKLAMY”.
– Ostatnia kampania przyniosła nam prawie 400 nowych prenumeratorów. Tym razem z okazji 30. jubileuszowego numeru naszego magazynu przygotowaliśmy dodatkowy prezent. Książkę czyta się jednym tchem podobnie, jak OUTDOOR MEDIA także stanowi z naszym magazynem doskonały duet. Kolejne akcje będą obejmowały inne pozycje z portfolio studia EMKA z którym współpracujemy – mówi Monika Opałka, dyrektor finansowy BEST MEDIA odpowiedzialny również za działania wydawnicze.
Pierwsze polskie wydanie amerykańskiego hitu „The Little Blue Book of Advertising – 52 small ideas that can make a big difference” to wspólny projekt San Markos Republika Dobrej Marki i wydawnictwa Studio EMKA. Księga, której autorami są Steve Lance i Jeff Woll do tej pory ukazała się w 18 krajach. Publikacja jest adresowana do osób, które chcą doskonalić swój warsztat tworzenia kampanii reklamowych, budowania marek etc. Księga jest nieocenioną pomocą zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących praktyków reklamy, właścicieli firm, a także pracowników marketingu, którzy nie tylko chcą tworzyć dobre kampanie, ale także poznać tajniki udanej współpracy z agencją reklamową.
Książka stanowi podręczny zestaw pomysłów, które pomogą wyostrzyć, zogniskować i udoskonalić w zasadzie każdą kampanię reklamową, zbudować trwałą markę czy też przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki. Książka ta ma pomóc wyjść z twórczego impasu i uniknąć wszelkich nieporozumień z klientami i agencjami. Każdy z pięćdziesięciu dwóch pomysłów zawartych w tej publikacji odnosi się do codziennych problemów zawodowych (zilustrowanych przykładami z życia) i dostarcza innowacyjnych, niekiedy bezceremonialnych rozwiązań. Założeniem autorów jest traktowanie książki jako „biblii”, do której wraca się wielokrotnie, a i tak za każdym razem odkryje się coś nowego.