Rusza tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki” z polską tenisistką Agnieszką Radwańską. Tym razem każdy ma szanse być Wielki – wystarczy, że pokaże, jak na codzień realizuje swoją pasję. Dlatego tegorocza kampania, poza mediami tradycyjnymi i reklamą, pojawia się na profilu społecznościowym – Facebook.
Profil facebook, to szansa na rozmowę z Agnieszką, poznanie interesujących ludzi oraz wzięcia udziału w konkursie. Na profilu internauci mogą zalogować się i umieszczać zdjęcia oraz filmy pokazujące w jaki sposób można osiągnąć sukces.. Nagrodą główną będzie nagranie spotu reklamowego do drugiej odsłony kampanii „Pij mleko! Będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską. Akcja nastawiona jest na tworzenie społeczności pasjonatów, którzy nie boją się wyzwań.
„Pij mleko! będziesz Wielki” to najbardziej rozpoznawalna z polskich kampanii społecznych prowadzona cyklicznie od 2003 roku. Tegoroczna kampania jest już ósmą odsłoną akcji, której głównym celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzieży.
„Tegoroczna odsłona kampanii „Pij mleko, będziesz Wielki“ z Agnieszką Radwańską przenosi nas w świat wielkich pasji i walki o swoje marzenia. W dobie Facebooka chcieliśmy, aby młodzi ludzie mogli pokazać nam w jaki sposób można łączyć sport ze zdrowymi nawykami” – mówi Paweł Kowalewski, wice prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Idea stworzenia kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki” powstała w odpowiedzi na społeczny problem jakim jest w osteoporoza oraz rosnący spadek spożycia mleka przez najmłodszych. Kampania jest elementem programu Marketing dla Przyszłości, stworzonego i realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce. Kampania obecna jest również w telewizji. Od przyszłego tygodnia dostępna będzie w Internecie , a od połowy lipca w prasie i na outdoorze. Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Communication Unlimited, która od początku współpracuje przy tym projekcie.