Red8 Group powiększa się. Kolejnym krokiem w budowie grupy reklamowej Red8 jest przejęcie agencji Unlimited, działającej w szeroko pojętym BTL.
Red8 Group została właścicielem 85 proc. udziałów w agencji Unlimited, którą w najbliższym czasie czeka rebranding. Red8 Group odkupiła udziały od dotychczasowego udziałowca Unlimited – Roberta Lipki (dotychczasowy dyrektor zarządzający Unlimited). Pozostałe 15% udziałów spółki pozostaje w rękach drugiego udziałowca – Piotra Soszyńskiego (zdj.: po prawej stronie), który pełni rolę Dyrektora Kreatywnego i Prezesa Zarządu.
Robert Lipka po odsprzedaniu swoich udziałów w Unlimited rozstaje się z firmą i rozpoczyna pracę jako niezależny konsultant na rynku holenderskim. Pełnione przez niego dotychczas obowiązki dyrektora zarządzającego przejął Ireneusz Turski (zdj.: po lewej stronie).
Wraz z przejętą agencją grupa Red8 będzie się składała z 4 podmiotów: Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (agencja interaktywna) i Red8 Social Media (social marketing) oraz Unlimited (BTL). Red8 Group zatrudnia obecnie 65 osób, po dołączeniu do niej agencji Unlimited będzie to już ponad 80 osób.
– Po objęciu większościowych udziałów w agencji interaktywnej Genero (obecnie Red8 Digital), teraz wykonujemy kolejny krok. Do naszej grupy dołącza kolejny podmiot, który znacznie poszerzy zakres naszych kompetencji i paletę oferowanych usług. Agencja Unlimited, którą przez ostatnie lata z powodzeniem budował Robert Lipka, już od jakiegoś czasu współpracowała z nami jako nasz partner strategiczny. Dzięki tej akwizycji konsekwentnie zmierzamy w kierunku oferowania naszym klientom usług "through-the-line" – mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group – Co nas bardzo cieszy to fakt, że jednocześnie z przejęciem udziałów Unlimited udało nam się pozyskać do zarządzania tą spółką osobę z tak ogromnym doświadczeniem, jaką jest Ireneusz Turski.
Ireneusz Turski dotychczas zajmował stanowisko dyrektora działu strategii Grey Group, z którą związany był przez ostatnich 6 lat. Szefowanie działowi strategii łączył z zarządzaniem agencją interaktywną Argonauts wchodzącą w skład grupy Grey. Przed dołączeniem do Grey Group przez wiele lat pracował na stanowisku dyrektora działu obsługi klienta agencji Testardo Gram, gdzie odpowiedzialny był również za zdobywanie nowego biznesu, szczególnie w obszarze przetargów publicznych. W Unlimited obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego, łącząc ją z kierowaniem działem obsługi klienta agencji oraz stanowiskiem dyrektora strategicznego i koordynatora projektów 360 stopni w Red8 Group, szczególnie w odniesieniu do tych projektów, które mogą się rozciągać na internet. Szefowanie działem strategii będzie dzielił z dotychczasowym dyrektorem strategicznym Red8 Group – Piotrem Potorskim.
– Trzynastoletnie doświadczenie Ireneusza w branży reklamowej, zdobywane w trakcie obsługi klientów motoryzacyjnych, firmy tytoniowej, produktów FMCG, banków czy kategorii spożywczych, w tym marek piwnych i napojów energetycznych, jak również interdyscyplinarne doświadczenia łączące ATL, BTL i projekty interaktywne sprawiły, że zdecydowaliśmy się powierzyć Irkowi zadanie, na progu którego stoimy – mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group – Agencję Unlimited czeka rebranding, tak jak stało się to wcześniej z agencją interaktywną Genero, która funkcjonuje teraz jako Red8 Digital. Zanim to jednak nastąpi, potrzebne są zmiany systemowe, wgląd w kompetencje zatrudnionych osób, ich wparcie operacyjne i coaching strategiczny, a także umocnienie współpracy z dotychczasowymi Klientami i zdobycie nowych projektów. Częścią tego planu jest właśnie nowozatrudniony Ireneusz Turski.