Logo

Marketing MIX

Mały Głód w przebieralniach

Kolejny raz Mały Głód dopada nas w najmniej spodziewanym miejscu. Ostatnio stał się tak przebiegły, że potrafi zaatakować nie tylko zawsze i wszędzie, ale także przybierając różne formy. Tego lata dopadapod postacią wieszaków na ubrania i czai się w przebieralniach sklepów Top Secret. Rozpoczął atak na wszystkich głodnych najnowszych modowych trendów – spotkasz go w 175 sieciowych sklepach z odzieżą na terenie całej Polski.

Dodatkowona swoim profilu na FB (www.facebook.com/maly.glodek) Mały Głód szuka swojego własnego stylu przebierając się w różne ciuszki…ale Top Secret Każdy może zostać Głodnym Stylistą i pomóc mu wybrać modny strój na wieczorny lans na mieście. Najlepsze kreacje będą nagrodzone – dowygrania zakupy w sklepie Top Secret ze stylistką oraz modne akcesoria i gadżety Małego Głoda.

Kampania trwaod lipca do sierpnia tego roku, będąc kolejny etapem realizacji nowej platformy komunikacyjnej Danio.Kampanię zaplanował i zrealizowałMediaCom ESP.Za projekt graficzny odpowiedzialna jest agencjaMediaComCreate.