Czy wybrałaś już swój ulubiony smak na prawdziwe spotkanie z przyjemnością? Jeśli nie, sięgnij po nową propozycję marki FIORE przygotowaną specjalnie z myślą o kobietach na nadchodzący świąteczno – sylwestrowy okres. Od połowy listopada, do każdego szampana smakowego FIORE o pojemności 0,75l zostanie dołączona unikalna, dedykowana szklanka FIORE ozdobiona subtelnym grawerowaniem. Szampański koktajl Fiore wraz z wyjątkowym prezentem zaprojektowanym w iście kobiecym stylu, dostępny będzie w sprzedaży w podstawowej cenie produktu.
FIORE to finezyjne połączenie szlachetnego włoskiego wina musującego i naturalnego soku z dojrzewających w słońcu aromatycznych owoców. Dostępne jest w trzech wariantach smakowych: z sokiem z truskawek, brzoskwiń i winogron ze szczepu muscat. FIORE swoją lekkością (tylko 7% alkoholu) i owocowym smakiem inspiruje do oderwania się od przyziemnych spraw i delektowania wyłącznie tą chwilą – tu i teraz.
Tak jak sam produkt, nowy zestaw FIORE cechuje niezwykła delikatność i elegancja. Warto więc zgromadzić cały komplet szklanek, który doda szyku spotkaniom z przyjaciółkami i pozwoli na wspólne rozkoszowanie się orzeźwiającą słodyczą FIORE. Komplet to także idealny pomysł na niebanalny, a jednocześnie praktyczny prezent, który ucieszy zarówno mamę, jak i najbliższą przyjaciółkę.
„Kobiety to bardzo wymagające konsumentki, które zwracają szczególną uwagę na kwestie estetyczne. To czego tak naprawdę potrzebują, po dniu wypełnionym pracą, obowiązkami domowymi i zakupami to chwila poświęcona tylko i wyłącznie sobie, najlepiej w towarzystwie bliskich koleżanek. A czy może być coś bardziej kobiecego niż spotkanie z przyjemnością ukrytą w stylowej szklance? Dlatego właśnie przygotowaliśmy limitowaną edycję zestawów FIORE z dołączoną oryginalną szklanką o pojemności 200 ml. Całość została zamknięta w wyjątkowo kobiecym, eleganckim opakowaniu, co niewątpliwie sprawi radość każdej obdarowanej osobie” – mówi Katarzyna Brodowska, Senior Brand Manager marki Fiore.
Nowe zestawy FIORE ze szklanką będą dostępne w sprzedaży od II połowy listopada br. w podstawowej cenie produktu. W ramach zaplanowanych działań – w kanale nowoczesnym oraz punktach sprzedaży handlu tradycyjnego, produkty marki będą promowane na dodatkowych ekspozycjach i standach oraz przy wykorzystaniu silnego wsparcia materiałów POS „szytych na miarę” poszczególnych formatów sprzedażowych. Aktywności marketingowe są wspierane działaniami public relations, za które odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.