ZenithOptimedia Group i AMS na zlecenie Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, realizują pierwszą w Polsce kampanię imitującą pracę maszyny losującej w wiacie przystankowej. Kampania startuje pod koniec września i promuje nową grę Lotto Plus.
W wiatach przystankowych AMS w Polsce można obejrzeć skaczące piłeczki, które imitują pracę maszyny losującej. W gablocie umieszczonych jest 49 piłeczek – tyle ile podczas prawdziwego losowania najpopularniejszej od 55 lat gry w Polsce, Lotto a teraz także Lotto Plus. Za ruch piłeczek odpowiada mechanizm umieszczony w wiacie przystankowej, który wybija piłeczki do góry. Ze względu na ciszę nocną mechanizm działa w godzinach 7:00 – 22:00.
Maszyny losujące pojawią się w 35 gablotach wiat przystankowych w 7 miastach Polski. – Przy realizacji projektów niestandardowych wyzwaniem jest zwykle techniczna możliwość ich wykonania. Tak było i tym razem. Warto było jednak podjąć trud, ponieważ uzyskany efekt jest znakomity. – mówi Anna Sobczyk, Produkt Manager w AMS.
Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS jest elementem ogólnopolskiej kampanii reklamującej nowość – Lotto Plus. Pomysłodawcą koncepcji jest dom mediowy ZenithOptimedia Group, który odpowiada także za planowanie i zakup mediów do kampanii. Produkcją i realizacją koncepcji zajął się AMS.
Film z montażu i realizacji tej niestandardowej kampanii można obejrzeć poniżej.