Logo

Marketing MIX

Agencja S4 dla Tetra Pak

Agencja S4 odpowiada za przygotowanie projektów kreatywnych trzeciej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej Tetra Pak – „Karton zamiast konserwantów”, która rozpoczęła się w połowie października.

W ramach umowy podpisanej z klientem Agencja S4 miała skoncentrować się na przełożeniu idei strategicznej w kreatywną. Działania obejmowały przygotowanie key visuala, materiałów BTL, layoutu strony www.oraz mailingów i materiałów dla mediów.

Hasło kampanii „Karton chroni jak natura” nawiązuje do ochrony naturalności i wartości odżywczych przez wielowarstwowe opakowania Tetra Pak. Celem akcji jest edukacja i przedstawienie korzyści płynących z konsumpcji produktów spożywczych przechowywanych w kartonowych opakowaniach. Do ambasadorów, będących promotorami idei w świecie realnym i w sieci trafią materiały informacyjne i reklamowe również przygotowane przez S4.

Ze strony agencji osobami zaangażowanymi w projekt są: Magda Łucek – account manager, Agnieszka Meder – creative group head, Agnieszka Czop – art director, Agnieszka Godlewska – senior copywriter. Po stronie klienta koordynacją projektu zajmuje się Sylwia Łoniewska. Za współpracę z ambasadorkami akcji odpowiada agencja marketingowa Streetcom.