Marketing MIX Wilkinson promuje gladkie pocalunki w Rossmann

Wilkinson promuje gladkie pocalunki w Rossmann

0

Marka Wilkinson przygotowała walentynkową akcję dla zakochanych. Każda para, która 14 lutego przyjdzie do dowolnej drogerii Rossmann i pocałuje się przy kasie, otrzyma maszynkę Wilkinson Quattro Titanium lub Wilkinson Quattro for Women za 1 zł. Akcja obowiązuje tylko 14 lutego.

W tym roku marka Wilkinson organizuje jednodniową akcję promocyjną w ponad 700 drogeriach Rossmann w całej Polsce. Akcja wspiera ideę gładkich pocałunków promowaną przez Wilkinson pod hasłem „Nie kłuję, gdy całuję”. Każda para, która przyjdzie w Walentynki do drogerii Rossmann i zdobędzie się na odwagę by dać sobie buziaka przy kasie, otrzyma za 1 zł wybraną maszynkę Wilkinson Quattro Titanium lub Wilkinson Quattro for Women. Regularna cena maszynek to 29,99 zł Wilkinson Quattro Titanium i 34,99 zł Wilkinson Quattro for Women.

Wilkinson znany jest z wysokiej jakości produktów, które udowadniają, że golenie może być przyjemne. Maszynki męskie z linii Quattro wyróżniają na rynku unikalne ostrza wzmacniane tytanem, natomiast maszynki damskie z paskiem nawilżającym z jagód alcai zapewniają pełną ochronę i pielęgnację delikatnej kobiecej skóry.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Graf.