Logo

Marketing MIX

Lutowy numer OOH magazine

Na rynku ukazał się najnowszy numer kwartalnika OOH magazine. Sztandarowym tematem numeru jest ambientu – jego mocne i słabe strony, ciekawe realizacje i rozwój tej gałęzi działań out of home. W artykule "Outdoor umacnia pozycję" specjaliści z branży dyskutują na temat zalet i wad outdooru oraz o metodologii POSTAR, która będzie wielkim krokiem w planowaniu kampanii reklamy zewnętrznej. O kreacji opowiada z kolei Mariusz Wszołek, wykładowca i projektant, organizator słynnych Chamletów.

Oprócz ważnych outdoorowych tematów również inne:

– Marketing w czasach kryzysu (Marcin Gieracz)
– Może w końcu zaćwierkamy (Paweł Halicki)
– Ekrany w galeriach handlowych
– Laureaci POS Stars
– ShoppingShow (Marcin Gieracz)
– Display Cafissimo z Grand Prix POS Stars (wywiad z Dyrektorem ds. Rozwoju i Sprzedaży firmy Berkano, Moniką Woźny)
– Wyskokowe POSy (materiały POS w branży alkoholowej)
– Tekturowy sprzedawca (materiały POS z tektury)
– Spisują się w reklamie (reklamowa artykuły piśmiennicze)
– Kubek nadal działa (ceramika i porcelana reklamowa)

Jeśli chcesz zamówić bezpłatny numer, napisz: t.rola@oohmagazine.pl