Podczas tegorocznej edycji firma Capira zaprezentuje pudełko wielokrotnego użytku INDIbox. Dzięki specjalnie zaprojektowanej pokrywce proponowany produkt daje możliwość wielorazowego wypełniania jego wnętrza i nieograniczone pole w sferze kreacji kształtu.
Klient decyduje nie tylko o tym co znajdzie się wewnątrz pudełka oraz jego opakowaniu, ale i formie jaką przybierze. INDIbox pozwala klientom stworzyć zupełnie indywidualny projekt, jak również zaskoczyć doborem wypełnienia. Już jesienią zobaczyć będzie można nowe przykłady przygotowane z myślą o nadchodzących świętach i znaleźć wśród nich pomysł na świąteczny upominek reklamowy.
Oferta firmy Capira nie kończy się na standardowych produktach. Główny nacisk kładziony jest przede wszystkim na projekty spersonalizowane, co potwierdzają propozycje takie jak book4pen i nowość pad4pen.
Book4pen – prosty i praktyczny notes z wycięciem na długopis. Oprócz możliwości notowania ważnych informacji, spełnia on rolę biznesowego piórnika. Nie jest to produkt jednorazowego użytku, dzięki czemu reklama jest trwała. Aby ją bardziej spersonalizować można indywidualnie dobrać rozmiar notesu, oprawę, czy rodzaj, grubość i kolor gumki, ale także wykrojnik na miejsce długopisu.
Pad4pen – to nowa propozycja umożliwiająca przedstawienie logo firmy w przestrzennej formie. Pad4pen czyli podkład na biurko z miejscem na kartki oraz specjalnym wycięciem na długopis. Element przytrzymujący kartki w niekonwencjonalny sposób pozwala zaprezentować logo firmy oraz utrwalić je w pamięci odbiorców. Dodatkowa możliwość nadruku na wszystkich elementach jeszcze bardziej wyróżnia produkt i nadaje mu indywidualnego charakteru. Karteczki na notatki można uzupełniać, a więc podkład ten staje się produktem wielokrotnego użytku.
Capira, producent produktów poligraficznych oraz kosmetycznych zaprezentuje INDIbox, Book4pen, Pad4pen oraz wiele innych produktów na swoim stoisku w dniach 11-12 września podczas Festiwalu Marketingu w EXPO XXI.