Albedo Marketing zdobyło tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego Roku 2013 wg miesięcznika „Media & Marketing Polska”. Jest to szczególne ukoronowanie działań agencji, która w ubiegłym roku świętowała 10-lecie swojego istnienia.
O przyznaniu tytułu decydowały następujące kryteria: sposób opracowywania strategii kampanii reklamowych, kreatywne i świeże podejście do poszczególnych elementów kampanii oraz skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Na finalny wynik wpływ miało jury w skład, którego wchodzili eksperci i dyrektorzy z branży marketingowej. Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu.
Przez ostatni rok Albedo Marketing rozszerzyło swoje kompetencje w zakresie: działań kierowanych jednocześnie dla kilku kluczowych partnerów promocji, akcji w kanale social mediów oraz użycia w projektach platform mobilnych. W ten sposób agencja rozwinęła swoją specjalizację w obszarze promocji sprzedaży, programów lojalnościowych oraz kompleksowej obsługi BTL. Rozpoczęto nową formę prowadzenia działań, która poza realizacją projektów zakłada współpracę partnersko-konsultingową z klientem. By polepszyć jakość realizacji marketingowych, usprawniono system zarządzania działem obsługi Klienta.