Na nośnikach reklamowych Motorway 12x4m, należących do firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, rozpoczęła się zagadkowo brzmiąca kampania reklamowa. Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi? Odpowiedź pojawi się na nośnikach w połowie lipca.
Rozwiązanie akcji na nośnikach outdoorowych nastąpi w połowie lipca, ale bardziej niecierpliwi mogą dowiedzieć się wszystkiego, zaglądając na stronę internetową www.najcenniejszapracanaziemi.pl Wówczas między innymi stanie się jasne, dlaczego do globalnej kampanii firmy BASF, mającej swą odsłonę także w Polsce, zostały wybrane przede wszystkim tablice zlokalizowane poza miastami.
Teaserowa odsłona kampanii „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?” potrwa dwa tygodnie, kolejne dwa tygodnie będzie prezentowane rozwinięcie i wyjaśnienie pierwszej części. Kampania została przygotowana i zaplanowana przez BASF i jest częścią wizerunkowych działań firmy, trwających od kilku miesięcy.
Motorway 12x4m to sieć 326 konstrukcji z tablicami reklamowymi o największym formacie w klasycznej ofercie outdoorowej. Tablice są umieszczone w całej Polsce i stanowią jedyną tak zorganizowaną sieć nośników outdoorowych.
Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem tablic reklamowych typu frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.