Logo

Marketing MIX

Coca Cola ze świąteczną kampanią

Pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę“ rusza świąteczna kampania marketingowa marki Coca-Cola. Marka Coca-cola w swoich świątecznych spotach przyzwyczaiła odbiorców do emocjonalnego przekazu – nie inaczej jest i tym razem. Święta to czas, kiedy ludzie bardziej niż w jakimkolwiek momencie roku chcą poczuć: radość, miłość, szczęście. Wyjątkowa bożonarodzeniowa atmosfera nastraja pozytywnie i skłania do drobnych, przyjaznych gestów.

Bohaterami spotu, jako głównego elementu kampanii, są zwykli ludzie, których codziennie spotykamy na swojej drodze. Łączy ich jedno – wzajemnie okazywana i przekazywana życzliwość. Ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód. Młody piłkarz, schodzący z boiska by jego kolega miał szansę zagrać w meczu. Muzyka, będąca interpretacją wielkiego przeboju Elvisa Presley’a „Can’t help falling in love with you” dodatkowo podkreśla wyjątkowość tego okresu bożonarodzeniowego oraz oddaje niezwykle pozytywną atmosferę.

– Dzielenie się radością to jedna z podstawowych wartości maki Coca-Cola. Dlatego nie mogło jej zabraknąć w tegorocznej świątecznej kampanii, którą realizujemy pod hasłem „Ja też w Ciebie wierzę”. Chcemy zachęcić wszystkich do wzajemnego okazywania i przekazywania życzliwości. Nie musi być to coś dużego. Liczy się fakt, że pragniemy komuś sprawić przyjemność. Niczym święty Mikołaj, który na te kilka chwil pozwala nam przejąć swoją rolę – tłumaczy Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania rusza 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na facebookowym profilu marki Coca-Cola. Poza obecnością w social media, spot będzie także można obejrzeć  w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.

Adaptacje spotu reklamowego powierzono agencji McCann, media cyfrowe i społecznościowe Next, media zakupił dom mediowy Starcom, zaś za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.