Logo

Marketing MIX

Rusza wielka kampania reklamowa Nałęczowianki

Właśnie wystartowała pierwsza część rozbudowanej kampanii reklamowej wody mineralnej Nałęczowianka (Nestle Waters Polska). Działania  podzielone zostały na dwa etapy: produktowy oraz emocjonalnie angażujący. W kwietniu wyemitowany zostanie spot telewizyjny, którego emisja potrwa trzy tygodnie – przypomni konsumentom o marce i będzie mieć charakter produktowy.

Tegoroczna kampania Nałęczowianki będzie jedną z największych kampanii reklamowych w segmencie wód mineralnych w tym roku. Pierwsza część działań reklamowych to kampania teaserowa o charakterze produktowym. Jej głównym zadaniem będzie nawiązanie do tradycji i historii marki. Spot telewizyjny przeniesie nas do Nałęczowa – zielonej krainy, w której sercu znajduje się źródło Nałęczowianki. Reklama ma być sentymentalną podróżą, która przypomni konsumentom o marce oraz podkreśli wszystkie walory produktu.

Spot został przygotowany w wersji 15’’ i  będzie wyemitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN Style.

Kwietniowa kampania Nałęczowianki będzie rozpoczęciem szeroko zakrojonych aktywności, których rozwinięcie nastąpi w maju. Jednym z jej elementów jest również pojawienie się limitowanej edycji wody w odświeżonych, nasyconych kolorami opakowaniach o pojemności 500 ml. Drugi etap to emisja zupełnie nowej reklamy Nałęczowianki, która zaplanowana została na 1 maja br. Wszystkie podjęte działania związane są z nową strategią komunikacji oraz pozycjonowaniem marki.

Za kreację reklamy odpowiada Agencja Publicis.