Logo

Marketing MIX

Strategiczny punkt widzenia – Forum Dyrektorów Obsługo Klienta

Nowoczesna Firma zaprasza do udziału w jednym z największych spotkań, którego celem jest strategiczne spojrzenie na klienta. Wydarzenie odbędzie się już 9-10 czerwca 2014 w Warszawie. Podczas konferencji zaproszeni praktycy skupią się na wskazaniu dobrych praktyk w zakresie strategii obsługi klienta, pomysłów w zakresie jakości obsługi,  utrzymania, retencji i budowania lojalności.

Gościem specjalnym Forum będzie Thomas Reby, Global Manager of Knowledge Management, współpracujących dotychczas m.in. z firmy eBay oraz Dell. W programie także ponad 14 prelekcji eksperckich, ponad 8 case studies, 3 ścieżki tematyczne i  dwa całodniowe warsztaty.

Dlaczego warto?
• Zaprezentowane zostaną sprawdzone wdrożenia
• Wystąpią praktycy i konsultanci z międzynarodowym doświadczeniem
• Okazja do wymiany doświadczeń branżowych
• Prezentacja nowości branżowych i konkretnych narzędzi
• Interesujące benchmarki branżowe

Więcej informacji udziela Katarzyna Ciszak: katarzyna.ciszak@nf.pl