Logo

Marketing MIX

Wojna marketingu z zarządzaniem – konferencja Biznes Horyzonty

3 czerwca 2014 we Wrocławiu w Teatrze Polskim odbędzie się konferencja z udziałem Ala i Laury Ries – jednych z najbardziej cenionych ekspertów współczesnej teorii marketingu, stawianych na równi z Philipem Kotlerem.
Al i Laura Ries są autorami wielu bestsellerowych, tłumaczonych na szereg języków publikacji z zakresu budowania świadomości marki, reklamy oraz PR. Wśród wydanych książek znajduje się także głośna i szeroko dyskutowana pozycja „Wojna marketingu z zarządzaniem”.

Al Ries w1999 roku został uznany przez czasopismo PR Week za jedną ze 100 najbardziej wpływowych postaci w dziedzinie PR w XX wieku. W 2007 roku został uznany za jednego z 10 najważniejszych osobistości w marketingu w ankiecie Advertising Age!

Na konferencji we Wrocławiu, Al i Laura Ries odpowiedzą m.in. na pytania: dlaczego wojna w Zarządzie to nie zawsze konflikt, jak różne sposoby myślenia w firmie działają na jej korzyść, dlaczego jedne firmy wybierają komunikację, a inne pozycjonowanie w swojej strategii rynkowej.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się także o nowych technikach i nieskończonych możliwościach budowania marek i nadrzędnej roli PR-u (na przykładach m.in. Red Bulla, Starbucksa czy Google), sposobach wzmacniania marek istniejących, tajnikach tworzenia zapadających w pamięć haseł reklamowych oraz tworzeniu efektywnych znaków firmowych.

Wrocławska konferencja, to okazja, by posłuchać ekspertów, których niezapomniane – pełne cennych spostrzeżeń i obrazowych, wziętych prosto z życia przykładów – prezentacje cieszą się olbrzymią popularnością na wszystkich kontynentach.

Organizatorem konferencji jest firma Biznes Horyzonty, która specjalizuje się w kompleksowej organizacji eventów biznesowych.

Więcej na stronie www.konferencja.bizneshoryzonty.pl

OOH magazine jest partnerem wydarzenia.