Kampania reklamowa TOUS ,,Czułe Historie” otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie Global Association for Creative Advertising and Design in London, w kategorii Branded Film Content and Entertainment. To kategoria, w której docenia się nietypowe formy reklamowe. Pod uwagę brane są przede wszystkim interaktywność, a także budowanie i podtrzymywanie relacji ,,marka – klient”.
The Global Association for Creative Advertising and Design to znane na świecie nagrody, przyznawane najciekawszym, światowym kampaniom reklamowym, które wykorzystują Internet oraz media tradycyjne.
Pod pojęciem „Czułe Historie”, TOUS przedstawia kompleksową kampanię wizerunkową, która pokazuje Czułość, jako uniwersalną wartość, w zabawny i uroczy sposób. Najważniejszym elementem kampanii jest Fashion Clip – to połączenie filmu Fashion z wideoklipem, który był dystrybuowany w kanałach cyfrowych marki. Na jego podstawie powstał również spot TV oraz inne materiały kreatywne wykorzystywane w prasie i Internecie. Przewodnim wątkiem jest historia miłości profesora i studentki. Jest to rzadko wykorzystywany w reklamie, klasyczny wątek filmowy, co tłumaczy decyzję o zaangażowaniu reżysera, Victora Carrey’a. W ten sposób TOUS przedstawia historie, które docierają do ludzi i wyjaśniają punkt widzenia Czułości prezentowany przez markę w nowoczesnym, inteligentnym, ekscytującym i wesołym tonie.
Marka Tous od 2014 roku jest klientem domu mediowego UM (Universal McCann). UM odpowiadał za zakup mediów w ramach nagrodzonej kampanii „Czułe Historie”.
MO