Logo

Marketing MIX

Parkowanie z interaktywnym asystentem w kampanii Fiata

Co najczęściej przyprawia kierowców o ból głowy oprócz korków? Parkowanie! Niemiecki oddział Agencji Leo Burnett postanowił temu zaradzić.

W ramach nowej kampanii Fiata, wykorzystującej technologię użytą w modelu 500, na ulicach w Niemczech pojawił się wyjątkowy interaktywny billboard. Na cyfrowym ekranie został użyty czujnik monitorujący odległość między parkującym właśnie autem i pojazdem stojącym tuż obok. Kiedy ta przestrzeń jest niebezpiecznie mała przydałoby się mieć osobę, która podpowie z wysokości chodnika jak zaparkować bez szwanku.

[galeria=”1″]

 

Takiego przyjacielskiego przewodnika można spotkać właśnie na billboardach Fiata. Młody mężczyzna, wesoła dziewczynka, zażywny jegomość, seksowna kobieta albo budzący zaufanie staruszek za pomocą sugestywnej gestykulacji podpowiedzą: ile mamy jeszcze miejsca przy krawężniku. Kiedy wszystko pójdzie pomyślnie – podziękują kierowcy za współpracę i okażą radość ze wspólnego działania!

Jak działa system zobacz: TUTAJ

Źrodło: www.leoburnett.de

JK