10 samochodów, w bardzo oryginalnej oprawie, już po raz drugi stanęło obok siebie w samym sercu Białegostoku.
22 czerwca na ulicy Lipowej, przy skrzyżowaniu z Częstochowską, pojawił się rząd 10 aut oklejonych karteczkami samoprzylepnymi. Karteczki układały się w wielki napis „PIJESZ. NIE JEDZIESZ!”. Przekaz jest zupełnie jasny. Auta miały dodatkowo oklejone koła taśmą zabezpieczającą. Pod literami znalazły się mniejsze napisy: „Gloger radzi”. Przy samochodach stały dwie młode dziewczyny ubrane w kamizelki odblaskowe, które zachęcały przechodniów do przyłączenia się do akcji. Białostoczanie wypisywali na karteczkach swoje przemyślenia i slogany związane z hasłem „Pijesz. Nie jedziesz!”.
To już drugi taki event w ciągu kilku dni. W miniony piątek, również na Lipowej, naprzeciwko cerkwi Św. Mikołaja, przez cały dzień stało w rzędzie 10 aut. Były kompletnie zafoliowane i owinięte taśmą zabezpieczającą. Litery wymalowane sprayem na przednich szybach także układały się w hasło „Pijesz. Nie jedziesz!”.
[galeria=”1″]
Akcję zorganizował Browar Miejski Gloger, który zostanie otwarty w Białymstoku 28 czerwca. Browar zdecydował się na akcję społeczną, spójną z wizerunkiem, jaki chce budować. Sporą część strategii marketingowej Gloger chce oprzeć na działaniach CSR. Pierwszym przekazem jest bezwzględny zakaz jazdy samochodem po spożyciu alkoholu. Gloger pozycjonuje się na półce marek premium. Chce stawiać na jakość piwa i promować kulturę picia, a także odpowiedzialne spożywanie nawet niskoprocentowego alkoholu.
Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa Admis.
Więcej o akcji: TUTAJ
JK