Do coraz liczniejszego grona wystawców wrześniowego cyklu spotkań branży upominków reklamowych dołączyła firma Asgard. Podczas PROMO SHOW w Gdańsku i Katowicach uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszą edycją autorskiego katalogu BLUE COLLECTION. Wśród nowości znajda się eleganckie zestawy i artykuły piśmiennicze, nowatorskie rozwiązania kubków termicznych, szeroka ofertę power banków i wiele więcej.
– Każdego roku w połowie września prezentujemy nową odsłonę katalogu BLUE COLLECTION, tym razem będzie to wydanie Jesień/Zima 2015. Tradycyjnie będzie to okres promocji nowej kolekcji – ponad 1200 produktów, wśród których przygotowaliśmy blisko 200 nowości i premier rynkowych. Nie zabraknie tematyki świątecznej, kreatywnego podejścia do akcesoriów biurowych czy zaskakujących rozwiązań technicznych. Rozbudowaliśmy też znacznie ofertę power banków i elektroniki. W naszych działaniach stawiamy na innowacyjność i oryginalność, aby gadżety zapadały w pamięć – mówi Bartosz Startek, Specjalista ds. marketingu i PR w firmie Asgard. – W branży upominków reklamowych nie można sobie pozwolić na nudę, dlatego w naszych działaniach stawiamy na innowacyjność i kreatywne rozwiązania. Każda edycja naszego autorskiego katalogu BLUE COLLECTION oznacza dawkę świeżych pomysłów dla wszystkich, którzy pragną wyróżnić się asortymentem – dodaje Bartosz Startek.
Firma, która stawia na ciągły rozwój, w ciągu ostatniego roku zmieniła siedzibę na większą, a dostępna powierzchnia magazynowa została powiększona dwukrotnie. – W branży istotna jest kompleksowość działań, o co szczególnie dbamy. Samodzielnie zajmujemy się znakowaniem i organizacją logistyki, jesteśmy też otwarci na sugestie klientów dając tym samym szerokie pole do personalizowania oferty. Wszystko to jest możliwe poprzez prostą i intuicyjną platformę internetową, gdzie kilka kliknięć myszki pozwala złożyć nawet bardzo złożone zamówienie. Inwestujemy we własny rozwój aby proponować coraz wygodniejsze rozwiązania – dodaje Bartosz Startek.
Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach.
Dodatkowo, podczas road show przedstawiciele agencji reklamowych będą mieli niebywałą okazję do podniesienia swoich kompetencji sprzedażowych. Podczas spotkań trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego.
www.promoshow.pl
www.asgard.pl
KL